oproep oproep oproep

Discussion in 'De lounge' started by Nessa, Dec 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

Apr 27, 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Wat idioot! Nou ik heb toch gestemd (nr 262 al).

2. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Ik heb ook mijn stem gegeven.
    Lieve honden hoor en een mooie boom.
    Ik hoop dat julie boom gaat winnen.

Doei Teddy.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb gestemd!

4. Niet meer actief

De mijne heb je ook.

Gr Scootermuis

5. gemma

gemma Actief lid

Jun 2, 2006
    137
    0
    0
    Duitsland
    Heb ook gestemd op jullie boom,maar lees net dat ze jullie stemmen hebben afgenomen dat is oneerlijk.Maar nu ga ik net morgen en alle andere dagen door want dit is toch echt gemeen wat ze doen grrrr.

groetjes gemma

6. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    gedaan! ;)

7. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    hoi hoi,

wat een belachelijke actie, ik ga morgen weer stemmen, vandaag ging niet meer omdat ik vanmorgen gestemd had.
    geef de moed niet op hoor !

Liefs, Bibu !

8. hironobesh

hironobesh Bekend lid

Jul 14, 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    mijn stem heb je ook hoor..
    ik hoop voor je dat je wint ;)

9. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    heb net stem 292 ingevoerd!
    Wat flauw zeg van die organisatie, tjonge, er is toch niks oneerlijks aan? Je kan maar 1x stemmen per dag (geloof me, ik heb 4x achter elkaar geprobeerd en dat kannie), morgen ben ik er weer bij. Zo'n mail van die organisatie werkt bij mij nl. averechts, dan ga ik ook nog mensen vragen om te stemmen hihi!

10. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

Nov 30, 2006
    2,450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    ook wij hebben even gestemd voor je:)

xXx Joy & Arjan

11. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

Jul 12, 2006
    530
    0
    0
    Ik zal ook even ieder dag gaan stemmen voor je!
    Succes!

:D

12. Juut

Juut Actief lid

Sep 13, 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Meid mijn stem heb je ook, maar misschien nog een tip.
    Als je nu eens dat email adres geeft waarvan je dat berichtje hebt gekregen, dan kunnen we toch mailen dat wij het ook niet eens zijn met de wijze van handelen?

Of zouden ze dat dan ook weer als spam opvatten?
    Denk er maar eens over na of misschien hebben andere nog een suggestie om je stemmen weer terug te krijgen.

Groetjes
    juut

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb ook weer gestemd!

14. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    mijn stem heb je ook , lieve foto hoor :)

ik zie wel iemand die al 406 stemmen heeft en jullie 386 of zoiets

meiden STEMMEN! ! ! ;)

15. Nessa

Nessa Actief lid

Sep 14, 2006
    318
    1
    0
    België
    ik heb gisterenavond naar de winkel gebeld en diegene die ik gesproken heb, begrijpt er ook niks van. Hij heeft me aangeraden deze morgen terug te bellen omdat dan de verantwoordelijke van de wedstrijd aanwezig is. In hun mail geven ze mij het gevoel dat ze niet kunnen bewijzen of achterhalen dat er bedrog in t spel is dus baseren ze zich gewoon op vermoedens? Als dat zo is, hoe kunnen zij mij dan garanderen dat ze me gaan geloven dat er echt wel mensen op ons willen stemmen, dat ze mij niet opnieuw gaan verdenken van bedrog. Jeetje, ik zit hiermee zo in, te meer omdat ik helemaal geen bedrog zou plegen - diegene in mijn vriendenkring die ik geïnformeerd heb, reageren allemaal even onthutst als ik... iedereen die mij kent, weet dat ik zoiets zelfs niet zou overwegen. komaan, als mama in spé dan nog wat misbruik gaan maken om een bond voor je kind te bemachtigen... hoe laag zou je vallen moest je dat doen! :(
    'k ga straks bellen en als ze mij niet de garantie kunnen geven dat ik mijn naam kan zuiveren, dat ze kunnen zien dat ik het wel degelijk eerlijk speel, dan trek ik mij terug. Mijn goeie naam, mijn eer is meer waard dan 150 euro!
    En zeggen dat we daar onze geboortelijst gaan leggen... :( 'k zal het er toch nog wel eens over hebben hoor dan!

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Zoooo, ook mijn stem heb je hoor.....

Groetjes Miep

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb gestemd!

18. Nessa

Nessa Actief lid

Sep 14, 2006
    318
    1
    0
    België
    hartverwarmend hoe jullie mij blijven steunen! Heel erg bedankt, en dat komt vanuit het diepste van mijn hart hoor! 'k vind het echt super! :thumup:

Ik heb dus met de verantwoordelijke gebeld en ze gaf ergens toe dat ze inderdaad niet kunnen bewijzen dat er bedrog in 't spel is maar ze konden niet begrijpen hoe ik, in vergelijking met anderen, zoveel stemmen haalde op korte tijd... jah... ik heb dan ook IEDEREEN die ik kende, aangesproken en gesmeekt voor ons te stemmen en vrienden en familie van hen aan te sporen om ook voor ons te stemmen... blijkbaar hebben wij heel wat lieve vrienden die meteen gaan stemmen zijn en mijn mail naar hun kennissenkring doorgestuurd hebben EN als ik zie hoeveel lieve meiden hier al voor mij gestemd hebben... dan vind ik dat niét abnormaal hoor dat ik zoveel stemmen haalde.

Ze gaf me aan dat ze misschien al mijn stemmen niet zouden afnemen (ze kunnen dan ook niet bewijzen dat we bedrogen hebben é, gewoon omdat we niét bedrogen hebben, zo simpel is het gewoon) dus ik zou zeggen lieve mensen, blijf voor ons stemmen...

Alvast héééééél erg bedankt!

Groetjes
    Vanessa

19. Niet meer actief

ook mijn stem heb je

20. mopsje

mopsje Actief lid

Nov 2, 2006
    272
    0
    0
    nou meid ik heb net gestemt op je hoor.