De verantwoordelijke van de wedstrijd heeft me gebeld. Ze gaan m'n stemmen niet naar nul zetten Ze hebben we de scores eraf gehaald om het spannender te maken... en nu is het inderdaad wel spannend. Gisteren stonden we 2des, halen we nog de eerste plaats of niet? =D>
Oh das mooi dat ze je stemmen niet af gaan pakken. Oh, er staat nu niet meer bij hoeveel stemmen iedereen heeft? Nou das inderdaad spannend..... Als ze dan maar eerlijk blijven en niet toch stiekem stemmen bij je weg gaan halen (zou je niet opmerken omdat je de score toch niet kan zien).
Mijn stem heb je ook! Ik zal er aan proberen te denken om morgen en overmorgen en..... ook te stemmen Marian
ik kan het niet vaak genoeg zeggen! Héél erg bedankt iedereen! Dikke knuffel en iedereen een fijn weekend! Groetjes Vanessa
ik mag vandaag niet meer stemmen want ik heb al gestemd via deze computer.....hihi, morgen weer dus! Dat winnen gaat vast wel lukken. Als ze het jou moeilijk maken, moet je het hun ook moeilijk maken, laat ze maar met een uitdraai komen waarop staat dat het aantal stemmen niet klopt. Dat kunnen ze volgens mij niet overleggen. Want een geneuzel he, dat haalt toch echt de lol eraf. Maar ik blijf stemmen tot de einddatum hoor! Aan deze computer zal het niet liggen!