Heb ook voor je gestemd, mooie foto. Mooie hondjes... Maar hoe hou je het vol met 5? ik heb er 1 en daar heb ik mijn handen al vol aan,
Ja, ik ook weer gestemd. Morgen doe ik weer mee. Fijn voor je dat ze je stemmen niet hebben afgepakt. Dus iedereen, blijf doorgaan met stemmen!
Ik kan het niet genoeg zeggen: jullie zijn écht fantastich! Hehe het valt wel mee hoor... 't zijn actieve beestjes maar ze luisteren best goed. Voor die foto heb ik amper 5 minuten nodig gehad... slim van mij: ik had hen netjes kunnen laten zitten en dan denk ik eraan dat mijn kodak in de keuken ligt. Ik dus constant het commando "blijf" aan t roepen terwijl ik naar de keuken liep en toen ik terug kwam, zaten ze nog netjes te wachten
Jammer dat je de score niet meer ziet, ben heel benieuwd hoeveel stemmen je hebt! Laat je het ons wel weten wat de uitslag is straks? ( heb al 3x gestemd hoor!)
ik hou jullie zeker op de hoogte Het is inderdaad ergens jammer é, nu weten we totaal niet waar we voorstaan... we duimen dat we winnen natuurlijk
heb ook weer gestemd, ben benieuwd wat nu de score is. Weet je al wat je gaat kopen van die 150 euro als jullie winnen?
wel, het is ons eerste kindje (na héél lang wachten en enkele ferme tegenslagen) dus we hebben echt alles nog nodig. We zouden hiermee het bedje + commode kopen (zelf dan nog wat bijleggen natuurlijk)... Jah, ik ben anders ook wel nieuwsgierig [-o< hoop dat het snel 27/12 is zodat we allen uit de spanning gehaald worden - hehe
Dat kan niet, dan krijg je een boodschap "je hebt met deze computer al gestemd".... Of bedoel je 2x in totaal gestemd? Als we nou met z'n allen zorgen dat dit topic een beetje bovenaan in de lijst blijft staan, dan kun je ook gewoon elke dag even stemmen en hoef je niet te zoeken in de lijst naar de link. Is dat en idee? Doei!
hoi booey, ik stem iedere dag een keer. Dat bedoel ik. En goed voorstel laten we dit boven aan houen. Dus nu ook weer groetejs, Tineke