ze houden ermee op.. en hebben nu 75% korting op de prijzen heb net een bestelling gedaan en het zijn erg leuke kleertjes
dat is wel erg goedkoop! maar de maten die ik zoek (jongen 98 en meisje 110) is er toch nog wel erg weinig. toch bedankt voor de tip
Leuk setje besteld, verder hadden ze niet zo heel veel bijzonders mee. Maar ik ben blij, hoop dat het ook leuk is als ik het binnen krijg Dit soort tips word ik heel blij van btw!!
Zo, ook eventjes ingeslagen, lekker wat basics voor de komende maandjes; daar wordt mama altijd blij van!!!
Oeh! Hoe bescheiden... Ik ben iets meer doorgeslagen, haha.... Zou met de originele prijzen ruim boven de 100 euries uitkomen, maar nu dus niet gelukkig...
Heeft niets met bescheidenheid te maken hoor hahaha, er was niet zoveel voor meisjes (of inmiddels niet meer,dat kan natuurlijk ook hahaha). Anders had ik ook wel meer geshopt hoor.
Ik had 's avonds 3 shirtjes en 1 setje (shirtje+broek) besteld en de volgende dag een bevestiging dat het verzonden was en die dag daarna lag het al in de brievenbus! Kleertjes zien er heel leuk uit! Bedankt nog voor de link!