Hoera !!!! Na 3 jaar, waarvan bijna 1 jaar in de medische malle molen, vele onderzoeken, en 8 maanden hormonen slikken ben ik zwanger !!! We besloten 3 maanden geleden even te stoppen met alles, en eerlijk gezegt ben ik ook helemaal niet meer met zwanger worden bezig geweest, en heb heerlijk ontspant. En dat heeft geleid tot een natuurlijke zwangerschap ! Zonder hormonen !!!! Hoeraaa ! Want mijn volgende stap zou hormonen injecteren met kunstmatige inseminatie zijn, ik ben zooo blij dat moeder natuur mij dit wonder heeft gegeven... !
Fantastisch zeg! Van harte gefeliciteerd! Neem aan dat er geen medische reden was van de "onvruchtbaarheid"... anders helpt "er niet mee bezig zijn" namelijk echt niet Elmo
Kleintje 84, wat geweldig voor jullie meid!! En spontaan, dat het kan he? Ja wij hebben hetzelfde wonder hier, dus dat het kan geloven wij dus echt wel!!! Geniet! eef
Ik had een erg onregelmatige cyclus, wat tot gevolg had dat ik niet elke maand een eisprong had. Ik had er misschien maar 4 tot 6 per jaar. Dus ook een flink verminderde kans op zwangerschap. Vandaar dus
Wauw wat geweldig!! Van harte hoor. En dat met een eisprong die maar 4 tot 6 keer komt. Hoe "mik" je het uit!
bedankt voor de felicitaties allemaal !!! Ik ben blij als ik mijn echo heb gehad op 4 augustus. Ben namenlijk best onzeker. Heb wel al een buikje, en voel ook dat het allemaal rekt en strekt in mijn buik. Vooral als ik te druk ben, en als ik ga zitten dan trekt het weg. Verder alleen zere borsten en sneller moe. Maar maar misselijkheid die ik een week had voordat ik wist dat ik zwanger was is zo goed als verdwenen. Heel fijn zou je zeggen, maar toch vind ik dat eng hoor... Nog een paar dagen....
lieve meiden, ik heb gister mijn 1e echo gehad. Ik ben nu 5 weken en 6 dagen zwanger. Precies 1 week korter dan ik dacht. Maar dat is goed mogelijk met mijn cyclus. Het vruchtzakje is 13 mm en ons ukkie 1.3 mm (een stipje nog) Voor zover het te zien was, zag het er goed uit. 18 augustus krijg ik weer een echo, en dan hopen we een kloppend hartje te zien ! (dan ben ik 7 weken en 5 dagen) Ook krijgen we dan te horen wanneer ik ben uitgerekend ! Spannend ! Ik heb 2 foto's van de echo in mijn album gezet