meiden de tijd komt steeds dichterbij dat we het over inleiden moeten gaan hebben en daar ben ik zooooooooooooooo bang voor van mijn eerste zoontje ben ik uiteindelijk na 20 uur ellende ingeleid en dat was echt vreselijk 16 uur na het infuus aangebracht is is hij geboren.... dat was met 40 weken en 5 dagen nu ben ik inmiddells 41 weken en af en toe wel wat pijn maar het zet niet door ben ook al gestript vorige week maar helemaal niks nu moet ik vandaag weer naar de vk maar word met de dag banger voor dat inleiden... ik hoop binnen deze week nog te bevallen maar heb echt het gevoel dat ons mannentje NIET vanzelf gaat komen hadden meiden hier dit ook dat gevoel en desondanks gewoon bevallen of is het merendeel toch ingeleid en als jullie tips hebben wat te doen om de bevalling op te wekken hoor ik het graag liefs diaan
Ik begrijp je angst, ik had met de eerste ook een soortgelijk verhaal, ook inleiden na een hele dag weeen zonder succes, en dan als toetje nog aan de weeenopwekkers. Ik zag toen ook op tegen de tweede bevalling, maar gelukkig verliep deze helemaal goed, in 6 uur geboren, waarvan ik de twee eerste uren niet doorhad dat het weeen waren. Troost jezelf, tweede verloopt meestal sneller, ik duim voor je en hoop dat je net zo snel mag bevallen als mijn tweede. Ik hoop nu ook weer dat het zo zal gaan, zoals je ziet duurt het niet lang meer, ik zie er nu niet tegenop, meer een gezonde spanning. Succes, groetjes Patricia
ik ben ingeleid en ik heb een goede bevalling gehad!(had wel een epidurale) Het heeft alleen lang geduurd maar ik was er wel na 5 keer persen vanaf! Denk dat iedere bevalling anders is en mss valt het deze keer wel allemaal goed mee Succes!
Ik ben bij de middelste ingeleid. Smorgens om 9 uur aan het infuus gelegd, en savonds tegen 7 uur is ze geboren. Heb het niet naar ervaren. Gewoon als een natuurlijke weeengang eigenlijk.
Ik ben ook ingeleidt en het is mij heel goed bevallen. 6 uurtjes later, 3 keer persen en Iman was er.
Ik ben ook ingeleid en mijn zoontje was er binnen 2 1/2 uur Als je er té erg tegenop ziet kun je volgens mij een bevalling ook tegenwerken, dus probeer er zo goed mogenlijk tegenover te staan en geef je over an het feit dat je waarschijnlijk ingeleid moet worden. Succes!
Bij mij was de afspraak voor het inleiden ook al gemaakt voor s'maandags. Ik zou dan 42 weken en 1 dag zijn. Ik had heel erg het idee dat ie nooit vanzelf zou komen, omdat er totaal geen tekenen waren. Ik had echt nergns last van, dus had me al ingesteld op de inleiding. Maar: zaterdag s'avonds is ons mannetje toch nog vanzelf gekomen! Niet verwacht, maar toch vanzelf gekomen Dus: wie weet dient jouw kleintje zich ook nog vanzelf aan! Succes, ik hoop het voor je. Zeker als je er zo erg tegenop ziet....