hallo, Ik wil graag een oproep doen voor diegene die ziet dat als er 50% kassakorting word gegeven op de opruiming bij Zeeman om dat hier te melden! bij voorbaat dank Groetjes Missmama
hier in nijmegen hebben ze bij de zeeman ook alles afgeprijsd ik zal vanmiddag eens kijken of het al 50% is geworden... ik heb in iederegeval al kleertjes daar gekocht truitjes voor 2,- broekjes voor 3,- dus niet duur maar wel leuk :-D
meestal na de 60% afprijzing volgt er 50%kassakorting op de al afgeprijsde artikelen, dan heb je alles voor een prikkie! Dan is het al goedkoop en dan gaat er ook nog eens de helft af, dus als iemand ziet dat het zo ver is, gef dan even een gil groetjes Missmama
maar klopt het dan dat er geen afprijs stikker opzit en dat je dan bij de kassa verrast wordt door korting? ik stond namelijk gister met wat dingen in mijn handen maar daar zag ik helemaal niks opstaan van afprijzing ofzo dus heb het weer terug gelegt
Afgeprijsde artikelen zijn altijd gestickerd, soms vergeten ze er wel eens te stickeren maar dat komt niet zoveel voor! groetjes Missmama
Klopt de afgeprijsde artikelen staat de prijs op die het word.Ze zijn nu met 40% bezig, en 50% en 60% zal ook nog wel volgen.
hallo, Na de 60% korting doen ze tot nu toe nog elk jaar 50% kassakorting, dan is heel vel al voor 60% afgeprijsd maar omdat ze graag van hun spullen af willen krijg je nog eens alles voor de helft! Dat is pas leuk schoppen, heb vorig jaar rompertje gekocht voor 7.5 cent en fleecdeken voor 0.25 cent ik wacht nog even rustig af! Groetjes Missmama
bij ons waren ze aan het verbouwen en ik zag dat ze nog wel doorgaan met afprijzingen zodra ze weer heropenen dus ik ben benieuwd wat ze nog allemaal hebben...