Ik zit hier op me werk en zit egt half te slapen tot dat me hoofd letterlijk zo naar beneden gaat wijzen en dat ik de telefoon hoor en me collega ziet mij niet en ik val in slaap egt waar letterlijk in slaap!hebben jullie ook daar last van?egt sins 12uur en tot nu toe val ik bijna in slaap!
Ik herken het helemaal! Denk dat ik nooit meer wakker wordt.. Tja als ik 12 uur geslapen heb, dan voel ik me iets actiever...
De eerste 12 weken is het voor mij herkenbaar, maar momenteel heb ik energie voor tien. Echt het gaat nu super, vind het ook leuk allemaal Nee moe ben ik niet meer, maar ik moet wel eerlijk zeggen, ik ga er voor 23 uur altijd mijn bed in. liefs fredje En slaap kindje slaap daar buiten loopt een schaap etcetcetc
pfff ...ik herken t helemaal...vorige week thuisgekomen na een korte opname in t ziekenhuis voor een blaasontsteking en sinds dien moet ik smiddags echt even een dutje doen (van ong 2 tot 4 uur lang) anders red ik t echt niet ...werk dus nu ook maar halve dagen..hoop dat dit wel overgaat
nou meid hier nog zoeen! ikke lig savonds eerlijk waar om half 9 in me bedje en slaap binnen 5 min. dan wordt ik smorgens wakker van me wekker en ben ik NOG moe! hoop dat het ooit over gaat want dis echt nie leuk! maja hoort erbij he!
poeh........ik ben ook moe maar moet zometeen nog werken tot 00.30 en heb helemmal geen zin....wel ga ik ze vandaag vertellen dak zwanger ben ...wil het gezicht van mijn werkgever wel eens zien....hahaha die gaat niet blij zijn!
Tijdens mij eerste zwangerschap ben ik tot 5 mnd erg moe geweest toe knapte ik pas wat op. Toch maar optijd naar bed en als het kan even een middag dutje.
hmm ik heb er momenten van de ene dag ben ik heel erg moe en de andere valt het wel mee in het begin wel erg moe geweest vroeg naar bed smiddags slapen hahaha
ja ik heb ook dagen dat ik me heerlijk voel en dan ook niet moe ofzo en ben egt actief maar de laatste dagen voel ik me niet egt optimaal!
Ik ben ook ong tot de 5e maand goed moe geweest nu nog wel maar kan niet meer slapen omdat alles pijn gaat doen. Maar ik ben ook heel lang lekker 's middags naar bed gegaan.
ik ben nu ook sneler moe als in het begin van de zwangerschap. en bij mijn twee jongens heb ik er helemaal geen last van gehad heel veel liefs mariska
pff jullie zijn allemaal zo'n stuk langer zwanger en mij wordt steeds verteld dat je dan meer energie krijgt... maar als ik dit zo lees... Ik heb momenteel het gevoel dat ik pfeiffer heb, zo moe ben ik gewoon. Slaap elke keer het klokje rond, ga tussen half 9 en 9 uur naar bed en in het weekend kom ik niet voor 11 en mijn bed uit... Ik hoop dat iedereen heeeeeeeeel veeeeel energie gaat krijgen vanaf NU!
Ik heb het de eerste paar weken ook gehad, maar ik ben een van die mazzelaars die niet zo heel veel last meer heeft van klachten. en ik ben pas 12 weken zwanger. Gelukkig
Ik zou zeggen: GENIET ervan. Over een aantal weken, kun je er alleen nog maar van dromen hoe het voelt om te slapen....