Dag dames, Even een vraagje aan jullie. Ik heb sinds kort last van mijn baarmoeder als ik uit bed kom. Het lijkt dan net of er iets zit te trekken. Zou het kunnen komen, omdat ik dan de hele nacht heb gelegen? Als ik een uurtje op ben, verdwijnt het weer vanzelf. Hebben jullie er ook weleens last van? Groetjes, Linda
Heb ik ook gehad. Iedere morgen tot ongeveer 2 weken geleden had ik altijd als ik s'morgens opstond buikpijn(of waar de pijn ook zat ) Denk ook dat het mijn banden waren. De gynaecoloog zei dat ze ook niet wist wat het was maar dat het waarschijnlijk geen kwaad kon. En nu heb ik er niet echt last meer van gehad.(Toch niet s'morgens )
Komt omdat je de hele nacht hebt stilgelegen, dus die banden zijn dan niet zo soepel en als je dan in beweging komt moeten ze weer rekken. Ik heb het ook regelmatig!
Ik heb het ook maar bij mij is het vooral ook mn blaas, ik moet dan nodig naar de wc en mn baarmoeder drukt daar dan ook op, dat doet ook flink pijn. Na een kwartiertje en een wcbezoekje gaat het beter.
Hier heb ik ook heel erg last van! Ook als ik mij omdraai en bed... Heel erg vervelend, want ik wordt 's nachts niet wakker om te plassen
ik heb er soms last van. tis inderdaad geen lekker gevoel en de schrik slaat me dan om de keel maar inderdaad later voel je het niet meer