Op Björn's geboortekaartje hebben zowel ik als mijn mannetje een gedichtje gezet: Jouw handje in de mijne, zo gaan we hand in hand mijn grote hand jouw kleine een ijzersterke band mijn blikveld zoveel groter het jouwe nog zo klein maar eens zullen deze werelden voor ons hetzelfde zijn Liefs Papa ------------------------------------ Er waren eens voetjes die schopten, en beentjes die trapten in mij. Eens waren er handjes die klopten, maar dat is nu voor altijd voorbij. Nu ben je naar buiten gekomen, nu kan ik dan zien wie je bent. daar ben je- het kind van mijn dromen mijn baby-mijn jongen-mijn vent Liefs Mama
He lieverd Ja mooi he...die reactie kregen we meer toen de kaartjes waren verstuurd. Toen we ze lazen vonden we ze gelijk zo mooi en pakkend.. We hebben nu voor de baby een mooi gedichtje namens Björn, hoop dat mensen die net zo mooi vinden. Dikke knufffffff voor jou!
Hee scheet Ben blij te lezen dat alles zo goed met je gaat! En ik ben heel benieuwd naar jullie nieuwe gedichtje. Hele dikke knuffel terug!