de onze: je hebt 2 kleine handjes, geef ons er elk één. Dan leiden we je rond todat je zegt: "ik kan het wel alleen"
wij hadden: Met dankbaarheid aan God, delen wij u mede dat op 15 oktober 2007 uit onze liefde een kindje is geboren. Zo mooi, zo klein, zo bijzonder. Aan dit nieuwe leven hebben wij de naam Xavièr Alexander Rochér gegeven.
Al negen maanden hebben ze het over mij, Maar vanaf vandaag zullen ze mij horen! Dit staat bij ons op het kaartje
Wij hadden geen gedichtje op Jamie's kaartje staan, alleen maar het volgende; 'Hoera! Het is me gelukt! Ik ben op mijn verjaardag geboren!"
Op ons kaartje komt te staan: Mijn papa en mama vertelden mij, "je krijgt er een broertje of zusje bij!" Na 9 maanden van ongeduld, wordt het geheim dan eindelijk onthult. Handjes en voetjes zo teer en klein, trots kan ik zeggen dat ze van mijn zusje zijn!
Hoi hoi, ik zie dat het laatste berichtje al van lang geleden is dus ik hoop dat je dit nog leest. bij de 1e had ik een lief gedichtje: we kijken hoe lief je ligt te slapen en raken je handjes even aan we zouden je heel veel kusjes willen geven totdat je oogjes open gaan bij de tweede een wat stoerdere met grappige kinderlogica: ik heb een heel lief zusje met kleine roze handjes als je in haar mondje kijkt dan zie je daar geen tandjes elke keer dan denk ik weer die tandjes zijn vergeten Oh, wat zal het moeilijk zijn om zo je brood te eten Hopelijk heb je er iets aan ! Groetjes Karin
sorry ylana, ik zag nu net dat jij toch ook nog een berichtje hebt geplaatst.... volgens mij ga ik nu ook nog iets aan mijn ogen mankeren
Wij wilden iets kort maar krachtigs, maar wat wel alles zei! En ons kindje was héél klein, en ik had eee hele zware zwangerschap gehad, vandaar toch ok heel bijzonder dat ze het toch gehaald heeft en Uniek is elk kindje en als belangrijkste de eer aan God: Lief... Klein... Uniek... Zó bijzonder... God's wonder! ik ken ook nog een hele mooie: Nooit kuste de zon zo innig de aarde nooit deed de wind zo'n verrukkelijke vondst Blijk van liefde droom die uitkwam kind weergaloos kind (volgens mij van Hans Bouma)
wij hadden erop staan leven uit ons leven, klein en heel bijzonder we gaven je een naam, maar eigenlijk heet je wonder en dan verder iwlt u haar oogjes zien twinkelen? laat de telefoon dan even rinkelen! (verder hou ik het heir ook even bij voor een 2de)