Hai allemaal, Ik ben nu waarchijnlijk bijna 9 weken zwanger en heb sinds ongeveer een week last van misselijkheid. Nu ben ik afgelopen vrijdag voor het laatst misselijk geweest en daarna niet meer. Dus ben ik bang dat het kindje niet meer leeft. Kan dit of moet ik gewoon blij zijn dat ik er nu weer vanaf ben?
tja ik had in het begin een klein beetje last van misselijkheid, de eerste 5 weken terwijl iedereen zei.. dat kan niet, dat kan pas vanaf een week of 6.. nou toen was ik er al lang weer vanaf... denk dat dat gewoon per zwangerschap en mens verschilt hoor, en dat je je niet heel erg druk hoeft te maken.. maar meis, als je twijfels hebt, gewoon de vk bellen! succes!
Ben zelf 10 weken en de misselijkheid komt en gaat. Dat hoeft niet iets te betekenen. Zolang je geen (rood) bloedverlies of erge buikpijn hebt dan zou ik me maar niet te veel zorgen maken.... Geniet van je zwangerschap en als je toch niet gerustgesteld bent inderdaad even naar de VK bellen Meeuw
Misselijkheid was bij mij ook na 9 weken helemaal verdwenen hoor! (en vorige week prachtige echo gehad )
ik ben ook maar een paar weken misselijk geweest (van week 6 tot en met week 9 ofzo)... en zie mijn banner! niets aan de hand dus! geniet er maar van dat het over is (heb echt medelijden met de meiden waar het echt lang duurt... bah!)
Ik was ook van week 5 tot week 9 goed misselijk.. Stond op het punt om opgenomen te worden.. Gelukkig niet.. Heb 3 echo goed. Zagen alle 3 goed uit. Dus meid, maak je geen zorgen. Zolang je geen bloedverlies hebt, zit het goed. Geniet ervan... Liefs Jeanney
Ik ben ook vanaf week 4 tot nu af en toe goed misselijk, de eerste paar weken vooral in de nacht en nu verplaatst zich dat naar de ochtend/middag. Ook heb ik ooit van die aanvallen maar dan zakt het weer weg....dus maak je niet druk! je hoeft niet constant misselijk te zijn, gelukkig maar!
Het is voor iedereen zo verschillend, ik zou me er niet te druk om maken. Ik heb vaak voordat ik moet eten, dus rond 12 uur en rond 17 uur wat misselijkheid, maar verder merk ik ook weinig van mijn zwangerschap hoor.
bij mij was de misselijkheid ook met 9 weken ineens weg. zo heel af en toe krijg ik nog een vlaag maar dan moet ik wel iets vies ruiken anders heb ik er geen last van. Ik denk doordat het komt doordat je lichaam gewend is aan de hormonen. de hormonen zorgen er ook voor dat je misselijk wordt.
Ik heb het ook! sinds een paar dagen veel minder misselijk... ook heb ik het gevoel dat me borsten niet meer zo'n pijn doen...en ik werd snachts steeds wakker en kon dan net meer slapen... en nu slaap ik rustig de hele nacht door! Ik ben al sinds ik weet dat ik zwanger ben als de dood voor een miskraam(heb ook wat bloedverlies in de 5de week gehas of dat het hartje is gestopt, daarom hoop ik dat het maar allemaal in me hoofd zit! Volgende week donderdag 2de echo kan niet wachten! Tinke heb je al een echo gehad?