hallo iedereen,ik heb hele lieve schoonouders maar mijn vriend zijn pa belt steeds wel om de drie dagen, doet ie normaal nooit deze week woensdag was ik uitgerekend,3 dec. en die week ervoor belde hij ook steeds,naar mijn vriend.om te vragen of het al zover was. ik heb hem wel gezegd jullie moeten geduld hebben aan de telefoon vrijdag, mijn vriend zijn pa. had er onder het eten een beetje ruzie over met mijn vriend, ik had het idee dat hij me niet snapt. nu had ik hem gevraagd of ie er iets van wou zeggen erover, wou ie eerst niet heeft ie dus toch later gedaan wel lief van hem. nu hopen dat het helpt. ze zijn gewoon bezorgd snap ik ook wel, maar iets te nu. de baby komt vanzelf wel. zo even mijn hart gelucht hier groetjes van Summer
Heel goed van je dat je er wat van gezegd hebt, bezorgdheid is lief maar het moet niet je grenzen over! ik ben bang dat die van mij dat ook gaan doen, daarom hebben we nu al duidelijk gemaakt dat alleen mijn man bij de bevalling is en dat ze gebeld worden zodra ik gewassen en gehecht (eventueel) ben en nadat ons kindje haar eerste voeding heeft gehad, was voor hun even slikken maar ze weten nu dus wel dat steeds bellen geen zin heeft, ze mogen toch niet meepuffen namelijk
Oh dat gaan die van mij ook doen, dat weet ik nu al... Ik ga het dan ook gewoon zeggen, dat de baby echt niet sneller komt als ze elke dag gaan bellen..
Echt zoooooooo vervelend...dat deed iedereen bij mij ook vanaf 37 weken...ben bevallen met 39 weken en 4 dagen zwangerschap...echt ik werd er gewoon depri van!
Hoi Ik ken het ook, van je eigen ouders kun je het vaak dan nog redelijk hebben maar m`n schoonmoeder belt ook direct na t weekend. en dan vaak ook nog vroeg als ik nog lig te pitten. En hoe is het? Int weekend nog gerommeld. ze belt geloof ik om de 2 a 3 dagen Weet wel dat het belangstelling is... maar toch Als ik geen zin heb pak ik gewoon niet op, of laat ik m`n man op pakken. Wel goed dat je er iets van gezegd hebt! Liefsss
vanaf 37 weken? Oh nee daar zou ik heeeeel chaga van worden, heb een beetje kort lontje door de hormoontjes en dat is af en toe maar goed ook
Herkenbaar! Alleen dan niet van schoonouders, maar vooral van buren en mensen die je steeds tegenkomt... steeds weer de vraag: nog niks? Tja, dan liep je toch niet met een dikke buik toch? Ik denk er nu wel eens over om expres voor de buitenstaanders twee weken extra te tellen Mijn vorige drie kids kwamen ook allemaal te laat... werden dus ingeleid... Misschien is het probleem dan minder! Hoe dan ook, bij familie kan je het beste maar gewoon zeggen wat je vind. Voel je er niet prettig bij, dan maak je dat duidelijk... meeste kans dat het dan wel even duidelijk wordt voor hun!