Hoi ik zou graag willen weten of de cleur bleu + zw test ook indrooglijntjes hebben? Ik heb vandaag op 9dpo zo een test gedaan, en ik lijkt echt iets te zien maar heel ligt als ik hem tegen het ligt draai, uit elkaar zie je hem wel beter, maar kijk echt als ie gewoon in elkaar zit. Maar nu ga ik zo twijfelen of deze testen ook indrooglijntjes hebben. Liefs Vonnie
Ja.. dat hebben ze.. ik heb altijd een licht +je... je kunt beter naar de kruidvat gaan.. daar zijn zw.testen 2 stuks voor 5 euro.. wit doosje.. goedkoop en duidelijk...SUCCES
Die kruidvat-testen hebben dat idd niet, en als je dan wel een licht streepje ziet, ben je ook zeker weten zwanger Maar: wacht nou gewoon even tot je NOD!!!!! Zo zit je jezelf toch hardstikke gek te maken?
nou kv heeft t ook wel, maar niet zo als de +testen.. volgens mij hebben alle merken wel s een indroger, maar de + testen laten ook binnen de afleestijd al een licht +je zien..
Het rottige van die + testen is ook nog eens dat het verticale streepje even breed moet zijn als de controlestreep. Pennestreepjes zijn veelal negatief bij deze testen.
Oke bedankt voor de resctie's. ik weet dat ik te vroeg ben maar deed hem eigenlijk omdat ik nu al 2 dagen positieve ovutesten had, en me ei is echt gesprongen op dag 13 dat weet ik omdat ik temp. Dus me ei kan het niet zijn. Liefs Vonnie
Blijkbaar toch geen indrooglijntje geweest!! De ultra gevoelige van zw&k heeft een mooie rose streep liefs
Ben helemaal happy maar durf het eigenlijk nog niet te geloven haha. ik zal hier even de test ook plaatsen