Oproepje verjaardagskaartje

Discussie in 'De lounge' gestart door Janneke21, 3 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Maar is het volgend jaar niet een enorme domper als hij dit jaar een stapel kaartjes krijgt en dat dan volgend jaar weer verwacht en wederom maar 1 of 2 kaartjes krijgt?
    je kan natuurlijk niet elk jaar verwachten dat vreemde mensen een kaartje blijven sturen...

overigens wel lief van je hoor dat je dit wilt doen voor je zoontje, mijn dochtertje is ook gek op post (alleen is een krant ook al goed ;) )

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik vind het zelf zelfs nog vervelend geen kaartje te krijgen voor m'n verjaardag.. En ik word volgende week 21 :p kaartjes zijn gewoon leuk!

Stuur mij maar een PB met namen en leeftijden van de jongens, (ev wat ze leuk vinden) en je adresgegevens :) krijgen ze van ons een kaartje!

3. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Als je het echt belangrijk vind zou ik zelf 10 kaartjes kopen en deze posten. Wij hebben altijd veel visite, maar erg weinig kaartjes. Dat is nou eenmaal van deze tijd, mensen sturen gewoon geen kaartjes meer.

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

I know!:D Het spijt me!

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Hier ook maar 1 kaartje gekregen met haar 3de verjaardag, maar dat vind ze lang niet zo interessant als de visite, die langskomt met een kadootje. Ik snap je punt wel hoor, maar zou dan toch zeggen, dat mensen langskomen en dan geen kaartje sturen. Dan is het voor volgend jaar niet zo'n teleurstelling.

6. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Dit is ook wel een goede...dan hoef je geen anderen ermee te 'belasten'. Belasten tussen aanhalingstekens want lang niet iedereen zal dat gelukkig zo ervaren.

7. knap

knap Niet meer actief

Persoonlijk snap ik het ook niet zo deze vraag over verjaardag.s kaartjes.

Mijn dochter net jarig geweest heeft er twee gehad. En haar gewone cadeaus van de visite meer dan genoeg.
    Denk als je zelf geen kaart schrijver ben( zo als ik) je kinderen van zelf ook daar niet zo op letten. En denk dat jij het zelf leuker vind om die kaartjes te krijgen dan je kind. Als ik naar mijn kinderen gewoon zo kijk vinden ze de post die ik pak al meer dan voldoende de reclame is standaard mijn dochter haar post ( ze kan niet eens lezen welke naam er op staat) wat maakt het uit.

Maar ja ik ben ik en jij bent jij.

Als je het zelf zo belangrijk vind dan zou ik denk idd ook zelf 10 kaartje sturen aan mijn kind. Jij blij kind blij.:)

8. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Ik vind er niets verkeerd aan tegendeel vind het heel mooi van jou als mama dat je je zoontjes dit wilt gunnen!!

STuur maar een PB & ik Stuur julie een kaartjé!

Deel Deze Pagina