Hallo ladies! Na een gesprekje met iemand zit ik ineens met het idee te spelen om te wassen/strijken voor mensen. Nu vraag me ik mij af kennen jullie mensen die dit doen en zo ja, kan je er iets meer over vertellen? En zou hier überhaupt interesse is zijn?
Volgens mijn moeder, die dit idee ook had, hingen er veel kaartjes met die aanbiedingen in de supermarkt.
Whahaha, nee mijn moeder had het idee. Maar werk in het algemeen schrikt meer af dan het verdienen van geld, voor mijn moeder. Dus nee. Zij woont in Nijmegen en zei dat ze meerdere briefjes in de supermarkt had gezien. Ik neem aan dat je dit niet wit gaat doen, dus vind ik briefjes of andere advertenties altijd wat eng. Ik denk dat je je kunt aanbieden via mond op mond reclame
Klopt Maar hoe doe je dat...? Haha “ hoi, wil jij aan je vrienden vertellen dat ik dat wil gaan doen? Bedankt he!” Ik vind dat zo gek haha
Toch werkt dat denk ik het beste. Ik kijk zelf nooit naar briefjes in supermarkten ed. Via via zou ik t dan wel weer zo doen.
Ik besteed het regelmatig uit. Inderdaad iemand gevonden via een briefje in de supermarkt. Misschien een rare vraag, maar waarom is dit eng? Moet ik bang zijn dat ze met mijn was ervan doorgaat . Onze schoonmaakster heb ik van marktplaats. Misschien dat je daar ook nog een advertentie kan plaatsen? Ik ben erg van het uitbesteden. De uren die ik hiermee uitspaar, besteed ik liever aan mijn eigen baan. Daar ben ik tenminste goed in en in het huishoudelijke wat minder .
Dat is wel ver ja haha, hier Rotterdam Maar hoe begin je dan? Zeg je dan gewoon tegen je vrienden van nou ik ga dat doen! Geef het door en beveel me aan als mensen er eens over beginnen? Ook gedacht om te gaan schoonmaken, maar heb geen opvang voor de jongste... dat word dus heeeeeel lastig. Ben zoooo klaar met Mn werk
Kan wel eens op MP kijken ja... Huishouden is ook niet mijn hobby haha maar ik vind Mn werk echt niet leuk. Als ik dit zou doen kan ik het gewoon thuis doen en geen gedoe met oppas dus.
Ik zou strijken zeker laten doen. Ik strijk amper, en vaak geef ik t nog aan mn schoonmoeder ook hahaha
Hey Biny, Als ik strijker vervelend had gevonden, zou ik het zeker uitbesteden. Dat doe ik nu met de schoonmaak ook. Ik HAAT het schoonmaken van de douche en dweilen van natte ruimtes, dus dat besteed ik uit. Ik denk dat het best kunt beginnen met een oproepje in je netwerk, middels bijv Facebook. Nu werkt dit alleen wanneer je veel contacten/fb vrienden in je buurt hebt.. maar wie weet wat er uit komt. Ik heb er zelf ook aan gedacht, moet ik bekennen. Ik vind echter de gemiddelde prijs te laag voor het werk wat ik er aan kwijt ben.
Kan je me iets meer vertellen over de gemiddelde prijs? Ik hoef er niet Mn hypotheek van te betalen... het zou fijn zijn als ik minimaal €150 in de maand zou kunnen halen. Een kennis vertelde het toevallig vandaag iets van broeken €2,50, boxers 0,50 oid. Hij heeft het dus laten doen. Overigens heb ik geen mega groot netwerk..
Hoi, ik ken maar liefst 3 mensen (echtparen) die een strijkservice hebben gehad. Alle 3 zijn ze uiteindelijk gestopt omdat het heel veel en hard werken is en dat het in vergelijking met de hoeveelheid werk weinig verdient. Sommigen hebben het wel jaren volgehouden hoor, maar uiteindelijk allemaal gestopt