Waar in Kreta is dit dan? Ik kom om de 2 maanden in Kreta en heb hier jaren gewerkt, eigenlijk overal, en ook in de binnenlanden daar veel geweest maar nog nooit zoiets als dit gezien/gehoord, dus ben wel benieuwd waar jullie zijn geweest?
wij gaan altijd naar malia en die vrienden van ons brengen het voor een deel in malia en een deel in heraklion
hoi mijn man werkt in schiedam en heb toevallig heel wat uitgezocht en gedaan, er zit ook wel heel veel dikkere kleding in jasjes mailootjes enzo knuffels en speelgoed!!! ik hoor het wel via de pb. liefs nickyz
ik wil de meiden die zo ontzettend leuk gereageert hebben en de meiden die mij helpen even ontzettend bedanken. van een aantal meiden die de pakketjes naar mij sturen zodat ik ze verder kan versturen echt super tof dat jullie dit doen. zodra ze ontvangen zijn laat ik dat ook nog even weten
chantal super bedankt ik heb hem binnen nickyz ik heb hem opgehaald vandaag helemaal geweldig dank jullie wel meiden
Hallo!! Ik zie dit nu pas. Woon in Vlaardingen en heb een hoop kleertjes van een vriendin gekregen waar ik niks mee doe aangezien verkeerde jaargetij is! Als je me pb stuurt dan kan ik het voor je klaarzetten zodat je het op kunt halen hoor!!!!!! Leuk initiatief!!
claudia ik heb heel veel speelgoed wat weg moet maar je woont helaas niet in de buurt...ik heb zeker 10 dozen vol sommige zit zelfs nog in de verpakking. Mijn kinderen krijgen te veel!!!
ik ben vanochtend gebeld door mijn vriendin in kreta en ze had de kleding ontvangen en ze was helemaal enthousiast dat jullie allemaal hebben meegedaan. vandaag gingen zij en haar man het naar de kids brengen