Hallo allemaal! Misschien een beetje gekke oproep maar ik zoek broeken voor mijn dochter. Mijn dochter heeft linkszijdig minder functie en draagt hierdoor een lange beenspalk. Die lange beenspalk zorgt ervoor dat haar broeken vaak naar 1 x dragen al kapot zijn. We hebben al geprobeerd om vergoedingen aan te vragen maar we vallen overal net buiten.. en nee we hebben echt geen geld te veel. Wij zijn nu op een punt beland dat we ons even geen raad weten.. ik heb vorige week 4 nieuwe broeken gekocht en mijn moeder ook nog eens 2 en allemaal zijn ze al kapot!! Mijn vraag is dus of er mensen zijn die nog wat broeken in maat 128 hebben liggen. Voor een niet al te groot prijsje. Het mogen geen skinny-jeans zijn want die passen niet over haar spalk heen. Trainingsbroeken mogen ook want die zijn juist fijn vanwege de rekbaarheid. Ik plaats hem hier in de lounge omdat ik denk dat veel meer mensen het hier lezen..ik hoop dat hij hier mag blijven staan. Groetjes Channie
Helaas kan ik je hierbij niet helpen maar ik hoop dat je veel reacties krijgt! Ik kan namelijk best begrijpen dat dit een lastige situatie is! succes!
Ik heb ze niet voor je maar mss kun je kijken op www.marktplaats.nl of bij een tweedehands winkel? Zonde om nieuwe broeken te kopen. Wat een vervelende situatie voor jullie, hoop dat je wat kunt vinden.
Ik kijk uiteraard op marktplaats maar daar vragen ze ook vaak erg veel voor een broek en dan komen er ook nog verzendkosten bij en dan kan ik dus net zo goed een nieuwe broek kopen vandaar.. Tweedehandawinkel ga ik deze week even kijken, dat zei me moeder ook al . Bedankt.
Helaas geen broeken in die maat, sorry. Ik herken het probleem wel...gelukkig maar 10 weken een spalk van enkel tot lies hoeven lopen maar mooi dat bijna al mijn broeken naar de haaien zijn hoor. Heb het ook te laat door gehad. Toen ik zag wat er gebeurde ben ik maar goedkope broeken bij de scapino enzo gaan kopen. Succes
Ja ik koop zowieso geen dure broeken want dat is echt zonde geld.. ik koop voor haar altijd bij wibra zeeman markt en c&a want anders is het helemaal onbetaalbaar.
Sophia's Baby-& Kinderkleding, dit is een hyves site, hier kun je voor een betaalbare prijs broeken kopen (en andere kleding) misschien heb je hier wat aan.
Misschien overbodig omdat jullie dit al hebben uitgezocht, maar via de belastingdienst kun je specifieke zorgkosten terugkrijgen: Aftrekbare specifieke zorgkosten [FONT=Imago BQ,Imago BQ][FONT=Imago BQ,Imago BQ]U mag kosten aftrekken voor: genees- en heelkundige hulp medicijnen op doktersvoorschrift bepaalde hulpmiddelen vervoer, zoals reiskosten naar een huisarts of ziekenhuis een dieet op voorschrift van een dokter of diëtist extra gezinshulp extra kleding en beddengoed reiskosten voor ziekenbezoek [/FONT] Ik weet natuurlijk niet of de kleding van jullie dochter hier onder valt, maar het is na te vragen... [/FONT]
hier hebben ze goedkopen broeken , heb er zelf nog nooit iets besteld , maar wie weet is het iets voor jullie meid ! Hippe meiden broeken in de maat 92 t/m 176 - Kleertjes 4 Kidz, trendy kinderkleding online voor jongens en meisjes!
Miss een idee om terug te gaan naar degene die de spalk heeft gemaakt. Deze kan vast wel wat aangepast worden of er iets op/aan gedaan worden zodat de broeken minder slijten. Lijkt mij niet normaal dat een spalk zoveel schade veroorzaakt. Zitten er geen scherpe randen aan die miss veranderd kunnen worden? Nu kun je wel heel veel broeken gaan zoeken, maar daar los je het probleem niet mee op.
lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling nee dat je een broek maar 1x aan kan doen.. hoelang moet ze de spalk?
Je hebt van tubigrip een soort van elastische kous. Als je daar een grote maat van koopt kun je die over de spalk dragen om je broeken te beschermen.
Wij hebben echt alles al geprobeerd, het is niet zo dat we er geen verstand van hebben.. onze dochter draagt al vanaf het moment dat ze ging lopen een spalk, alleen is het probleem in haar knie complexer geworden en toen werd het een hoge beenspalk. Normaliter doen ze dit nooit bij kleine kindjes en dus hebben ze er ook nog niet veel ervaring mee. De spalk is al een aantal keren terug geweest en ze hebben hem aangepast maar het werkt dus niet! Het is dus niet zo dat ik denk o ik vraag even om broeken en dan is het even opgelost..nee ik heb geen andere keuze. Zonder spalk kan ze alleen binnenshuis dus hem uitlaten kan ook niet.. Ze hebben dit probleem ook al in de planbespreking meegenomen en daar kwam dus uit dat we net 50 euro per jaar teveel verdienen om ook maar ergens een vergoeding voor te krijgen. Ze draagt ook standaard (winter of zomer) een majo/legging onder haar spalk anders klemt die op allerlei plekken.. Oohja en de spalk is voor altijd zoals je in mijn eerste post kan lezen heeft ze linkszijdig functie vermindering. ( ze heeft een herseninfarct gehad met 10 maanden)
Ze heeft ook semi-orthopedische schoenen dus de broeken moeten daar een beetje over heen vallen. Maar allemaal bedankt voor de reacties, ik kom er wel uit, hoopte alleen dat iemand toevallig nog broekjes had liggen..
tubigrip heeft ze volgens mij er ook al over heen gehad maar het is zeker de moeite waard om weer eens te proberen! Dankje