oproepje voor mede forumleden

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door noukie89, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik wil mezelf hier ook wel tussen plaatsen.

Ben (morgen!) 27 jaar, alleenstaande mama van 1 zoontje.
    Ik woon in België, in het dorp Lummen.

Ik zou het heel fijn vinden als ik hier wat vriendinnen zou kunnen maken die wat dichter bij mij wonen (hoewel die kans misschien niet groot is)

Hobby's heb ik op de moment niet echt, shoppen doe ik wel graag en gezellig even bij kletsen ook!

Je mag me altijd een PB sturen.

2. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik ben Jo en ben 26 jaar enw oon samen met mijn man, hond en 2 katten in Amersfoort. Mijn hobbies zijn: naaien en naaipatronen teken op maat, borduren zowel met draad als met pailletten op stof, keyboard/saxofoon/piano spelen, haken, muziek, internetten. Ik heb 1 hond, een Golden Retriever van bijna 2 en 2 katers met de nodige gezondheidsproblemen. Wij willen ontzettend graag voor een kindje gaan maar op dit moment gaat dat helaas niet lukken maar in de toekomst gaan we er zeker voor.
    Groetjes,

3. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Zijn er ook Noord-Hollandse meiden hier ? :D

Zitten leuke oproepjes tussen,maar helaas erg uit de omgeving :(

4. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Kwam eventjes piepen, het is hier precies een beetje stilgevallen!

5. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    het is inderdaad stilgevallen, best jammer

6. hier eeen twent!!! van 34 en zwanger van een 2ling.

7. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0

Ja hier! Nah ja, mama nog niet.. Maar druk in de maak.. ;)

Wat leuk dit zeg... Dan ga ik ook maar even:
    Ik ben 26, woon met man en hond in midden drenthe (niet de gemeente, maar gewoon middenin) Volg op dit moment een opleiding en bak taarten als hobby..

8. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.216
    1.282
    113
    Centrum België
    #48 Kwek, 1 feb 2011
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
    Hey Pixie,
    er is een forumpje van Belgische mama's
    http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/250911-belgische-mamas.html
    en ook een aantal Limburgse dames (ook eentje regio Lummen dacht ik?) Zelf ben ik van voorbij Brussel. Ik zou zeggen, kom even binnenwippen en wie weet?

Enne, alsnog "ne gelukkige he" :p

groetjes

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik woon in noord-holland!!:D

10. WillyD

WillyD Actief lid

29 mrt 2008
    129
    0
    0
    lelystad
    hoi dames,

ik ben Willy, 25 jaar en moeder van 2 kindjes (6mnd/2 jaar)
    ik woon in lelystad (flevoland)
    is er iemand uit de buurt die ook op zoek is naar een nieuwe vriendin om wat gezelligs mee te doen?

11. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    #51 Assje, 2 feb 2011
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
    Wat een leuk initiatief! Ik zit me sinds de positieve test al af te vragen hoe ik er voor kan zorgen dat ik straks niet helemaal alleen kom te staan :) Dus ik doe graag mee, ik zou het ook leuk vinden om mensen uit mijn eigen regio te leren kennen!

Ben halverwege de twintig, heb nog geen kinderen maar als het goed is vanaf september wel :D Ik werk sinds kort parttime in de kinderopvang, mijn grootste hobby is paarden en verder vind ik heel veel dingen interessant, sta overal voor open. Ik heb ook een hondje waar ik graag mee wandel. Ik ben een nuchtere Noorderling en sta ook nuchter in mijn zwangerschap. Alle respect voor mensen die hun kleintje een 'wondertje' noemen, maar dat is niet echt mijn ding. Ik benader het leven met humor en behandel de mensen die ik erin tegenkom met respect, betrouwbaarheid en eerlijkheid vind ik erg belangrijk.

Zou leuk zijn om mensen te leren kennen regio zo'n beetje Zuid/Zuid-Oost Groningen tot Noord/Midden Drenthe?

12. 1984Wen

1984Wen Actief lid

28 jun 2010
    200
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Heerlen
    Ik meld me ook hier.

Ben Wendy 26 jaar. Woon in Heerlen samen met mn vriend, onze zoon en we hebben 1 hond.

Wil straks proberen het sporten weer op te pakken en in zomer vind ik het heerlijk om een groot stuk door het bos of op de hei te gaan wandelen met de hond.

13. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Daar heb ik 34 jaar gewoond! :D
    Een deel van mijn familie woont er nog steeds trouwens dus ik kom er nog steeds vaak!

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    @ Belinda: Wat leuk!!! Ik woon er sinds 2 jaartjes..mijn partner komt hier vandaan. Ben zelf een ambachter ;)

15. Within

Within Niet meer actief

Ik ook maar meedoen dan, Ken nog weinig mensen hier in de omgeving!

Naam vertel ik wel in een PM, 22 jaar uit Het Gooi :) 2 katten, lieve man en bezig voor een 1e kleintje.
    Hobby's zijn muziek, dieren en internetten. Ga graag naar concerten en festivals.
    Op zoek naar leeftijdsgenoten met of zonder kids, maar fans van Within Temptation uit alle windstreken zijn ook welkom ;)

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn partner ook ;) . Alleen wij zijn richting pigcity :p gegaan.. Denk alleen dat we (nog) niet zo veel gemeen hebben in eerste instantie. Maar wel leuk om te zien dat er mensen uit de buurt komen :) .

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sandra, woon in Veghel NB.. Mijn hobby's wandelen met de hond, tennis, fotografie...

18. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ben dana 24 jaar woon in ijsselstein. ben mama van 2 kids. verder kraamverzorgende en sport in het zwembad

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    @ Athina: Pigcity is voor mij ook een soort thuis. Heb daar de middelbare school gedaan en heeel wat rondgehangen in het winkelcentrum haha.

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    En ik woon net in Drenthe maar studeer (en ben geboren en getogen) in Groningen. Heb een paar jaar in Noord-Brabant gewoond en nu dus in het (best wel saaie :) ) Assen :D
    Ik heb vrij veel vriendinnen/kennissen maar doordat ik nog studeer en zij dus stuk voor stuk échte studenten zijn mis ik het soms best wel om meiden te kennen die een beetje in dezelfde fase zitten als ik.
    Ik ben trouwens (bijna!) 23 en heb een zoontje van 2.

Deel Deze Pagina