Ik vind dit namelijk niet echt overzichtelijk. Je moet eerst 9 pagina's doorspitten om te kijken of er iemand uit jouw buurt bij staat. Zou in 1 oogopslag veel handiger zijn.
Er kunnen natuurlijk wel aparte clubs gemaakt worden per provincie oid. Dan is het al wat overzichtelijker. Wij zitten trouwens wel te spelen met het idee een site te maken voor het ontmoeten van mensen. Niet alleen voor vriendschap, maar ook bijvoorbeeld voor de bioscoop of iets leuks mee te doen. We hadden eerst als doelgroep vooral introverte mensen, maar misschien wel een idee om dat uit te breiden.
Clubs voor provincie enzo zijn er allemaal al... maar dit gaat echt om mensen die vriendschappen zoeken of contacten op willen doen... denk niet dat dat lukt in de provincie groepen.
Meiden ik sta ook altijd open voor nieuwe vriendschappen! Ben 27 jaar, mama van 2 kids een zoon van bijna 9 en een dochter van 2,5. Ben momenteel thuisblijf mama en woon in Groningen. Heb niet echt hobby's errug saai.
Hier een mama van 21, getrouwd,2 prachtige dochters Y van 1 en K 2maanden oud. Gezellige meiden omg Breda, stuur me een pbtje!
er is hier al meerdere keren een topic geopend voor rotterdammers maar er waren zo weinig reacties dat het iedere keer gesloten werd..dus of het zin heeft aparte clubs te openen??? zou wel leuk zijn.
Misschien een lijstje maken met de namen enzo? Een aparte groep werkt niet, die hebben we voor de brabanders ook maar word heel weinig op gereageerd en niet afgesproken ook niet Wel jammer. Zoek idd ook meiden uit de omgeving om gezellig mee af te spreken enzo.
Iedereen moet gewoon het lijstje quoten en zijn eigen naam erbij zetten met de plaats waar ze woont. Das het makkelijkste denk ik
Utrecht: lautjuhhh (21 jaar) Pelikaantje (34 jaar), 1 dochtertje 13 mnd Brabant: Waalwijk: Caruli (28jr 1dochter 8jr en 1zoon 1jr)
Groningen Friesland Drenthe Gelderland, overrijssel Utrecht Lautjuhhh (21 jaar) Noord- holland zuid- holland Zeeland Brabant Limburg ZO als iedereen zich er nu bijzet
Groningen Friesland Drenthe Gelderland, overrijssel Utrecht Lautjuhhh (21 jaar) Pelikaantje (34 jaar), 1 dochtertje 13 mnd Noord- holland zuid- holland Zeeland Brabant Waalwijk: Caruli (28jr) Limburg Ik heb mezelf toegevoegd, zou wel handig zijn als mensen dan ook de plaatsnaam erbij zetten, zoals in Brabant.