*als ik me er mee mag bemoeien* Laat de provincies weg waar nog niemand van is...dat scheelt veel ruimte en is overzichtelijk. Zodra er iemand bijkomt, kan ze zelf die provincie aanmaken Ps Flevolanders mogen niet meedoen?
Groningen Friesland Drenthe Gelderland, overrijssel Utrecht Lautjuhhh (21 jaar) Noord- holland zuid- holland Zeeland Brabant Waalwijk: Caruli (28jr) Uden : Gimena (22 jr) Limburg
Groningen Friesland Drenthe Gelderland, overrijssel Utrecht Lautjuhhh (21 jaar) Pelikaantje (34 jaar), 1 dochtertje 13 mnd Noord- holland zuid- holland Zeeland Brabant Waalwijk: Caruli (28jr) Uden : Gimena (22 jr) Limburg
Groningen Friesland Drenthe Gelderland, overrijssel Utrecht Lautjuhhh (21 jaar) Pelikaantje (34 jaar), 1 dochtertje 13 mnd Noord- holland zuid- holland Zeeland Brabant Waalwijk: Caruli (28jr) Uden : Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr), nog geen kinderen Limburg
Groningen Friesland Drenthe Gelderland, overrijssel Utrecht Lautjuhhh (21 jaar) Pelikaantje (34 jaar), 1 dochtertje 13 mnd Noord- holland zuid- holland krimpen aan den ijssel: trotsemama1 Zeeland Brabant Waalwijk: Caruli (28jr) Uden : Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr), nog geen kinderen Limburg
Staat jouw provincie er nog niet bij, voeg hem dan toe! Utrecht Lautjuhhh (21 jaar) Pelikaantje (34 jaar), 1 dochtertje 13 mnd zuid- holland krimpen aan den ijssel: trotsemama1 Brabant Waalwijk: Caruli (28jr) Uden : Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr), nog geen kinderen
Staat jouw provincie er nog niet bij, voeg hem dan toe! Utrecht Lautjuhhh (21 jaar) Pelikaantje (34 jaar), 1 dochtertje 13 mnd zuid- holland krimpen aan den ijssel: trotsemama1 Brabant Waalwijk: Caruli (28jr) Uden : Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr), nog geen kinderen Veghel: Sandra (30 jr)
Hoii ik voeg mezelf ook even toe bij Zeeland. Heb niet alles teruggelezen, maar heb volgens mij nog geen zeeuwen gezien Utrecht Lautjuhhh (21 jaar) Pelikaantje (34 jaar), 1 dochtertje 13 mnd zuid- holland krimpen aan den ijssel: trotsemama1 Brabant Waalwijk: Caruli (28jr) Uden : Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr), nog geen kinderen Veghel: Sandra (30 jr) Zeeland Noord- Beveland: mama van j ( 21 jr)
Utrecht Lautjuhhh (21 jaar) Pelikaantje (34 jaar), 1 dochtertje 13 mnd zuid- holland krimpen aan den ijssel: trotsemama1 Brabant Waalwijk: Caruli (28jr) Uden : Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr), nog geen kinderen Veghel: Sandra (30 jr) Zeeland Noord- Beveland: mama van j ( 21 jr) Overijssel Nijverdal: Gaby (27jr) 1 zoontje van bijna 2
Staat jouw provincie er nog niet bij, voeg hem dan toe! Utrecht: Lautjuhhh (21 jr) Pelikaantje (34 jr) 1 dochtertje 13 mnd Nieuwegein: Miss C (25 jr) Zuid-Holland: Krimpen aan den IJssel: Trotsemama1 Brabant: Waalwijk: Caruli (28jr) Uden: Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr) nog geen kinderen Veghel: Sandra (30 jr) Zeeland: Noord-Beveland: Mama van J ( 21 jr) Overijssel: Nijverdal: Gaby (27jr) 1 zoontje van bijna 2 Heb mezelf ff toegevoegd...
Staat jouw provincie er nog niet bij, voeg hem dan toe! Utrecht: Lautjuhhh (21 jr) Pelikaantje (34 jr) 1 dochtertje 13 mnd Nieuwegein: Miss C (25 jr) Zuid-Holland: Krimpen aan den IJssel: Trotsemama1 Brabant: Waalwijk: Caruli (28jr) Uden: Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr) nog geen kinderen Veghel: Sandra (30 jr) Zeeland: Noord-Beveland: Mama van J ( 21 jr) Overijssel: Nijverdal: Gaby (27jr) 1 zoontje van bijna 2 Borne : Silvia 36 (bijna 37) zoontje 2,5 jaar en zoon en dochter van 8 maanden
ook ik voeg me even toe Utrecht: Lautjuhhh (21 jr) Pelikaantje (34 jr) 1 dochtertje 13 mnd Nieuwegein: Miss C (25 jr) Zuid-Holland: Krimpen aan den IJssel: Trotsemama1 Brabant: Waalwijk: Caruli (28jr) Uden: Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr) nog geen kinderen Tilburg: Laika88 (22 jr) zoontje van bijna 2 Veghel: Sandra (30 jr) Zeeland: Noord-Beveland: Mama van J ( 21 jr) Overijssel: Nijverdal: Gaby (27jr) 1 zoontje van bijna 2 Borne : Silvia 36 (bijna 37) zoontje 2,5 jaar en zoon en dochter van 8 maanden __________________
Utrecht: Lautjuhhh (21 jr) Pelikaantje (34 jr) 1 dochtertje 13 mnd Nieuwegein: Miss C (25 jr) Zuid-Holland: Krimpen aan den IJssel: Trotsemama1 Ridderkerk: Skaya (22jr) Brabant: Waalwijk: Caruli (28jr) Uden: Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr) nog geen kinderen Tilburg: Laika88 (22 jr) zoontje van bijna 2 Veghel: Sandra (30 jr) Zeeland: Noord-Beveland: Mama van J ( 21 jr) Overijssel: Nijverdal: Gaby (27jr) 1 zoontje van bijna 2 Borne : Silvia 36 (bijna 37) zoontje 2,5 jaar en zoon en dochter van 8 maanden
Utrecht: Lautjuhhh (21 jr) Pelikaantje (34 jr) 1 dochtertje 13 mnd Nieuwegein: Miss C (25 jr) Zuid-Holland: Krimpen aan den IJssel: Trotsemama1 Ridderkerk: Skaya (22jr) Brabant: Waalwijk: Caruli (28jr) Uden: Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr) nog geen kinderen Tilburg: Laika88 (22 jr) zoontje van bijna 2 Veghel: Sandra (30 jr) Zeeland: Noord-Beveland: Mama van J ( 21 jr) Overijssel: Nijverdal: Gaby (27jr) 1 zoontje van bijna 2 Borne : Silvia 36 (bijna 37) zoontje 2,5 jaar en zoon en dochter van 8 maanden Belgie: Limburg: Lummen: pixiehollow (27jr) 1 zoontje van bijna 10 maanden Ik hoop dat het niet erg is dat ik ook even Belgie heb toegevoegd.
Wat misschien ook leuk is, is om dingen te organiseren waar je wat meer mensen kunt ontmoeten. Naar de film gaan bijvoorbeeld, een workshop taarten maken doen, naar een museum of wat dan ook! Wat vinden jullie?
Utrecht: Lautjuhhh (21 jr) Pelikaantje (34 jr) 1 dochtertje 13 mnd Nieuwegein: Miss C (25 jr) Zuid-Holland: Krimpen aan den IJssel: Trotsemama1 Ridderkerk: Skaya (22jr) Zoetermeer: Rosao (34 jr, 1 zoon van 3 jr) Brabant: Waalwijk: Caruli (28jr) Uden: Gimena (22 jr) Tilburg: Marjolinos (31 jr) nog geen kinderen Tilburg: Laika88 (22 jr) zoontje van bijna 2 Veghel: Sandra (30 jr) Zeeland: Noord-Beveland: Mama van J ( 21 jr) Overijssel: Nijverdal: Gaby (27jr) 1 zoontje van bijna 2 Borne : Silvia 36 (bijna 37) zoontje 2,5 jaar en zoon en dochter van 8 maanden Belgie: Limburg: Lummen: pixiehollow (27jr) 1 zoontje van bijna 10 maanden