Zo alleen

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Felicia1986, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felicia1986

Felicia1986 Actief lid

16 jan 2008
    135
    0
    0
    Den haag
    hallo iedereen

Na 2 en een half jaar is over tussen mij en me vriend.
    we hebben veel tegenslagen gehad en de zwangerschap heeft daar niet veel verbetering ingebracht.(we zijn wel allebei blij met de komst van de kleine.)ik dacht altyd dat zwanger zijn van hem ons alleen maar nog meer bij elkaar zou brengen maar dat is dus echt niet zo.Het is al zo vaak over tussen ons geweest maar nu is het echt klaar.
    en ik hou nog zo veel van hem,ik weet echt niet wat ik moet doen voel me echt k*t.
    Nu vertelde hij me net dat ie verliefd is op een ander en dat ik hem nog nooit zo gelukkig heb gemaakt als zij.
    Het doet me allemaal heel erg pijn en zie de toekomst somber in zonder hem.

Nog meer mensen die dit mee hebben gemaakt?

2. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    das echt een onnodige en onvolwassen uitspraak van hem - helemaal in jouw (zwangere) positie.

Maar goed, join the club, zijn genoeg vrouwen die dit meemaken. En het antwoord is altijd hetzelfde; vergeet die gozer, geniet zoveel je kan van je zwangerschap en focus je op de toekomst. komt hoe dan ook allemaal goed.

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    inderdaad daar sluit ik mij bij aan.

het is moeilijk om van hem te houden terwijl hij verliefd is op een ander.

Geniet van de zwangerschap en de kleine. Jullie zijn het belangrijkste

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    he meis wat naar. mar echt, het komt allemaal goed. straks heb je een kindje en je zal van je kind een miljoen keer meer houden dan je ooit van die man heb gedaan. het gevoel dat je krijgt als ze je kind in je armen leggen, dat kan geen enkele man teweegbrengen. echt waar!

huil maar lekker veel, het lucht op.

5. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    inderdaad, huil maar lekker uit. Op een gegeven moment ben je het zat om te huilen.
    Op een dag ben je het zat je druk te maken om zo'n vent. Het blijft misschien knagen en frustrerend dat zo'n vent niet kan inzien dat er een nieuw leventje (jullie kind) in het spel is en dat dat kindje alleen het beste verdient in de wereld. Dat je niet begrijpt waarom dat gegeven ze niks doet hebben denk ik alle vrouwen in deze situatie. Maar je zal dus de kracht van twee mensen (van mama én papa) moeten oprapen en sterk zijn voor je baby.

Als die dag komt, realiseer je je dat dit niet het ergste is wat je kan overkomen... ikzelf heb dat gevoel recentelijk meegemaakt tijdens de 20 weken echo van mijn zoon - een nieuwe man in mijn leven! Hij is de enige man die telt voo mij. Kan mij het rotten dat zijn vader niet enthousiast is over hem - ik wel en de rest van de wereld mag dat weten!

En dan komt de dag dat je je kindje kan vasthouden en ik heb t zelf nog niet meegemaakt, maar volgens mij vergeet je dan alle ellende van je zwangerschap en doet die relatie die je hebt met die vader je he-le-maal niks meer!

6. Ingrid1706

Ingrid1706 Nieuw lid

2 mei 2008
    2
    0
    0
    Mijn relatie is ook over omdat hij verliefd op een ander is geworden. Ik weet het nu een week. Hij heeft gelogen en ik voel me erg bedonderd. Het probleem is dat ik van hem hou. Ik ben nu 25 weken zwanger en voel me net zoals jij mega kut. Ik merk dat het invloed heeft op m'n zwangerschap. Ik heb al een week erg veel pijn in m'n buik. Ook ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan en al helemaal niet hoe ik nu verder moet.

7. angel23

angel23 Actief lid

21 nov 2007
    214
    1
    0
    het is idd moeilijk maar je komt er wel. een zwangerschap houd een man nou eenmaal niet bij je..als ze willen gaan gaan ze toch wel hoe erg het ook klinkt

8. Felicia1986

Felicia1986 Actief lid

16 jan 2008
    135
    0
    0
    Den haag
    Bedankt allemaal voor jullie reactie's.
    Het gaat inmiddels wel beter met me.
    Alleen kom ik er ook wel en ik hem niet nodig.
    ik ga zo naar me ex toe om wat dingen te bespreken en dan zien we wel verder..

Groetjes felicia

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    daar wil ik alleen maar op zeggen: die nieuwe 'verliefdheid' van hem gaat wel over ;)
    maar als jij strax bevallen bent dan ben jij ook op slag weer verliefd (op je kindje) en die liefde is voor eeuwig!
    die gedachte moet je sterk maken, echt! :)

laat die kerel links liggen, en focus je op je eigen en je zwangerschap/kindje, dat is het aller belangrijkste!

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Het is echt zo. Ik had in het begin ook onwijs veel stress en moest veel huilen, want ik was echt gek van die jongen en ik had nooit verwacht dat ie me zou laten zitten, zo overtuigd was ik van onze liefde. En het deed me zo'n pijn om in te zien dat hij niet zoveel om me gaf als ik dacht, maar owkee. Ik zie het nu in en voel me echt beter.
    Dan heeft ie toch lekker geen interesse in zijn zoon, als ik er maar ben voor het mannetje en mijn andere 2 lieve kinderen... Wat zal ie verwend worden met een zus van 15 en een broer van 11 :D

11. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Hallo,
    ik herken je verhaal wel ja alleen is mijn ex niet verliefd op een ander maar op zijn familie! zijn familie komt bij hem op de eerste plaats hij wil mij niet kwijt en zijn kind ook niet maar toch gaat zijn familie voor alles en die willen niets met mij of het kind te maken hebben! hij mag mij geen geld geven (heb ik ook niet nodig!) maar hij heeft voor een tijd terug wel geld van mij geleend en dat was best een groot bedrag maar die zie ik dus nooit meer want zijn moeder wil niet dat ie mij terug betaald! en dan denk ik bij mezelf je bent fucking 30 jaar waar praten we over :S:S:S moederskindje!

12. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    :(
    sneu

mss moet zijn navelstreng eens doorgeknipt worden ? :(

13. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Meiden ik heb hetzelfde gehad,mijn vriend verliet me op het moment dat ik net had verteld zwanger te zijn en een paar dagen erna kreeg ik een MK! :cry:
    Op den duur komt het goed,jullie redden het wel zonder hem en zoals al vaak gezegt is,geniet van je zwangerschap en straks van je kindje want ik denk ook zodra je je kind in je armen krijgt ben je ff alles vergeten en heb je gelijk een nieuwe liefde!

14. Irenelente

Irenelente Nieuw lid

16 jun 2008
    3
    0
    0
    Landgraaf
    Hallo mede mama's!

Jammer om te moeten lezen dat er zoveel mama's de dupe worden van de fratsen van een man... Ik ben helaas ook een voorbeeld... zucht.

Mijn ex heeft me bedrogen, belogen en bestolen. Helaas te naief geweest om het te geloven, een plaatsje te geven, het te kunnen realiseren.
    Ik had mijn zaken goed voor elkaar, een goede baan, een huis gekocht, een leuke auto. De keuze zwanger te worden was een weloverwogen keuze. Kort hierna begonnen de verhalen echter. Ik geloofde zijn leugens en ben de dupe geworden. Nu ik enkele weken verder ben in mijn zwangerschap, heb ik alles weer redelijk op orde (mede dankzij de hulp van mijn ouders) en verheug ik mij enorm op de komst van het beebje in mijn buik. Het zal niet makkelijk worden maar ik kan het alleen, das iets waar ik vast van overtuigd ben. Ookal huil ik af en toe nog wel eens, maar als ik het kindje dan voel dansen in mijn buik, vergeet ik even al mijn zorgen.

Liefs, Irene

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ja inderdaad dat zijn ze bij hun vergeten maar ja is echt een gestoorde familie hahaha ben ergens ook wel blij dat ik er niets mee te maken heb dan hoef ik er tenminste ook geen rekening mee te houden haha en me ex heb ik de straat al opgegooid want ik ben dat gezeik over die kutfamilie hartstikke moe! hij mag ze kind op komen zoeken en voor de rest wil ik hem niet meer in me leven zolang hij zn familie niet n beetje meer op afstand kan houden.

Deel Deze Pagina