ff vraagje me dochtertje is nu bijna 7 maanden en hebben de laatste tijd een ligding voor in het babybadje gebruikt nu wordt ze hier te kleine voor en eigenlijk ook voor het badje ze kan nog niet zitten en we hebben ook geen ligbad waar ze eventueel in kan dan zou ik een badzitje op de vloer van de douche neer moeten zetten met haar erin maar ja dan heeft ze geen water om te spetteren hoe kan ik dit gaan oplossen totdat ze echt kan zitten oja haar in bad vasthouden is ook geen optie want heb rugklachten vandaar dat dat ligding ideaal was grtz sylvia
Je heb toch ook zo'n zitje voor in het babybadje? Zet je het babybadje op de grond en dan met een rechtop zitje erin?
Wij hebben hier ook geen bad meer wel een douchebak. Ik heb hiervoor een stopje gekocht en die gaat in de afvoer en zo laat ik de douchebak vollopen. Hij vind dit geweldig en ik hoef maar een laagje van ca 5cm water erin te doen. Werkt perfect hier en bijkomend voordeel vind ik dat de badkamer lekker droog blijft door de douchewanden, want spetteren is de grootste hobby van zoonlief hihihihi. Groetjes Kim
Ik gebruik dat "ligding" nog steeds in het babybadje wat op de grond staat. Hij kan niet lang uit liggen maar vind het heerlijk om te spetteren zo!
wij hebben geen douchebak dus dat werkt niet ze wordt echt te groot voor haar eigen badje maar vind het ook zeker heerlijk om te speteren maar ja ze trapt steeds met haar voeten tegen het bad
kan ze ook nog niet zitten met een antislipmat in het badje (gewoon een badmat wat kleiner geknipt) dan hoef je haar alleen wat in de rug te steunen. zouden die badzitjes niet in het babybadje passen? Of zouden die net te breed zijn?