Decoratie babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Hel00n, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hel00n

Hel00n Actief lid

23 feb 2011
    124
    0
    0
    Nieuwegein
    hallo allemaal,

Ik ben nu 15 weken zwanger.. en druk aan het nadenken over de babykamer.. de meubels en kleuren zijn we al uit.. maar ik wil het op leuken met bijvoorbeeld wandstickers, sjoblonen of iets dergelijks.. hebben jullie ideeen, tips, of eventueel sites waar ik kan kijken en dingen bestellen..

alvast bedankt!

liefs Heleen

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    www.ruudkooger.nl maakt muurschillderigen en schilderijen of op houten panelen zodat je het nog ergens anders kunt hangen..

3. Tijgertje1984

14 okt 2010
    79
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Overijssel
    Wij hebben een muurschildering laten maken voor boven haar ledikantje, weet niet of je dat wat vind? Succes! :)

4. beertje28

beertje28 Actief lid

30 jan 2012
    107
    0
    16
  5. Linana

Linana Niet meer actief

Wij hebben een leuk baby behangetje voor jongens aan de ene kant. De andere kant is gewoon wit, met zo'n behangband waar "little feet" op staat met zilveren voetjes.
    De kamer is in het wit/blauw/zilver. Er hangen ook 2 babyblauwe planken aan de muur met knuffels en schoentjes erop.

Boven het raam is een stuk wit, daar hebben we de kleine zijn naam staan. Zijn naam heeft 12 letters :)D), de ene letter is zilver, de andere is babyblauw met stippen. Daaromheen zitten sterretjes in de kleuren van zijn naam.

Thats about it :D

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Wat mooi hoor!

Ons meisje heeft een echte meiden kamer. Miet zoet en lekker veel roze. 3 muren zijn een mooie kleur roze en één muur heeft een leuk behangetje. Op de muur met behang, hangen we niets, wat vind ik te druk. Op de andere muren hangen 2 leuke bloemetjes lampjes van Ikea, mijn gipsbuik hangt er en wat dingetjes die dochter leuk vind (Hello kitty!).

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    *dubbel*

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Bij de karwei heb je leuke houten decoratieve figuren, vissen of egel,eekhoorn, bomen. Wit mdf. Leuk om te schilderen of gewoon wit aan de muur te laten.

succes.

9. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Wij hebben bij via een site een canvasdoek bestel met een woordsticker.
    Deze is het.
    Hij is trouwens gewoon recht hoor, hij lijkt hier een beetje scheef, maar dat komt meer door het niet goed nemen van de foto;)
    Gr MB2005.

Deel Deze Pagina