met 9 maanden toen kroop ze en liep langs de tafel/bank etc,....op de grond vondt ze veel leuker was echt krijssen in de box.
bij zoon met 9 maanden en bij dochter staat hij nog maar das meer voor het speelgoed ze zit er nooit meer in
Met ongeveer 1,5 jaar... Daarvoor zat ze er nog wel eens in, maar diende hij vooral als speelgoedopslag. Hij ging weg toen mijn vader de speelgoedkist klaar had!
Mn man heeft de box vandaag opgeruimd! Zoontje wordt deze week 9 maand. Hij kruipt/trekt zich op tot staan en begint nu zelfs voorzichtig te stappen, terwijl mama als vangnet fugeert
Box wordt nog elke dag gebruikt en denk dat ie er voorlopig ook nog wel staat, wel makkelijk met naar de wc gaan of als de deurbel gaat...laat 'm dan niet op de grond liggen met 2 honden en een kat in huis
Hier staat hij nog. Elke ochtend zit hij er nog even in zodat ik me kan aankleden, tas klaar kan maken enzo... Denk alleen wel dat ik hem binnenkort ga opruimen!
hier staat hij nog, hij is behoorlijk ondeugend, dus zodra wij naar de wc gaan gaat hij de hoek in waar hij niet mag komen, dus daarom nog de box, maar hij gaat waarschijnlijk over een maand wel weg en dan komt en eindelijk en tafel en stoeltje voor in de plaats (kleine woonkamer)
hier staat hij nog steeds. ook al zit ze er amper meer in zeker nu ze loopt. maar ze heeft af en toe nog wel behoefte aan een rust momentje en dan gaat ze bij de box staan en wilt ze er in. dan gaat ze daar met de blokken spelen of met de pop. hier gaat hij voorlopig nog niet weg. en als ik ga koken dan gaat ze ook in de box dat is soms even zeuren maar na 5min accpeteerd ze het en gaat ze spelen.
Bij mijn zoontje heb ik hem voor zijn eerste verjaardag weg gedaan. Maar puur omdat hij zich er niet in kon vermaken. Daar en tegen ons dochtertje kan uren in de box zitten en rommelen. En het is ook makkelijk als ik even moet plassen en broer lief is ook thuis. Dus voorlopig nog niet!
Hier zit hij ook nog iedere dag even in de box, vaak om even tot rust te komen voordat hij naar bed gaat. Of zodat ik zijn spullen klaar kan maken voor het KDV. Soms ook zodat ik kan stofzuigen, met koken poetsen etc. laat ik hem gewoon lekker op de grond spelen, het huis is veilig genoeg om hem lekker zijn gang te laten gaan, ook met loslopende hond(je). Vanuit de keuken kan ik hem in de speelkamer ook voor een groot deel in de gaten houden, maar vaak komt hij naar mij toe en gaat in de keuken spelen (of mopperen omdat ik hem dan moet helpen met lopen...). Vaak wil hij alleen in de box als hij mij kan zien, anders is het vaak krijsen. Als ik even naar boven moet gaat hij vaak ook even in de box. Voorlopig houden we die dus! We willen iig nog een tweede, dus tot die tijd blijft de box toch wel staan, we hebben toch voldoende ruimte.
Zit hier ook te twijfelen, heb hem al zeker een maand of 4-5 niet gebruikt. Had hem eigenlijk laten staan omdat ik dacht dat het handig zou zijn wanneer ze gaat lopen. Ze loopt nu alleen om objecten heen, dus ik wacht denk nog even om te kijken of het handig is.