als je wacht todat ie gaat sproeien ben je te laat, eenmaal begonnen stoppen ze neit zo makkelijk meer. maar heb je al poster buiten hangen?
Mijn kat was ooit 4 weken weggeweest. Na 2 weken zoeken, roepen en buren inlichten heb ik een "nieuwe" uit het asiel gehaald. Na 2 weken wennen aan de andere kat hoorde ik ineens een "bekende" miauw bij het raam......ja hoor...... Eddie was terug. Gelukkig konden ze het prima met elkaar vinden.
jullie raden nooit wie er gisteren ineens voor de deur stond..... Hij heeft wel wat wondjes van het vechten en is flink mager geworden, maar ik ben zo blij dat 'ie terug is Volgende week gaan zn ballen eraf...denk dat ie zn pleziertje nu wel gehad heeft
Wat fijn dat hij terug is! Ik wilde net een bericht gaan plaatsen dat je ook flyers in de buurt kunt verspreiden. Heb ik ook gedaan toen mijn kat ineens weg was en toen bleek ie dus bij iemand anders te zitten. Maar gelukkig is het niet meer nodig .
Oooh wat fijn!! Mijn poezebeest is wel eens 3 dagen weg geweest en toen was ik al helemaal in paniek.. Niet voor niets uiteindelijk want ze had een aanrijding gehad en had haar staart op 2 plekken gebroken, uiteindelijk helemaal goed gekomen hoor (ze heeft nu een heeeel schattig staartje van 10 cm en kan echt nog alles!) Maar gelukkig is hij weer terug!