Waarom drie?! helaas mag ik nu echt geen suiker en witte bloem, dus er zullen vast alternatieven zijn maar niet zo lekker, ik heb liever niks
De meubels van de nieuwe slaapkamer staan, eindelijk.... Morgen doekje erover en lekker inruimen! Gelijk al 1 la van de ladenkast inrichten voor de nieuwe baby. Ik ben bang dat als ik dat niet gelijk doe, die la gebvuld gaat worden met andere zooi. En dat moet dan over een paar weken/maanden weer opgeruimd worden. Baby zal de eerste tijd bij ons op de kamer slapen. Omdat zoon nog in de 'babykamer' slaapt kunnen we 's nachts dan niet verschonen. Speciale plank bijgekocht zodat we van de ladenkast een verschoontafel kunnen maken. Maar wat luiers, kleertjes en dat soort spul is dan wel fijn om erbij te hebben liggen.
hormooooonen dat had ik met bara, sushi, macarons...Beetje gevaarlijke draadjes. Ik zoek nog een opbergsysteem voor een stofvoorraad (naaien). Iemand wat handigs gezien toevallig? Ik heb alles in twee mega bakken zitten maar voor dat ene stoffie moet je heel die bak overhoop halen..beetje onhandig. Heb ook niet de ruimte voor een complete uitstalling, de luxe van een naai- /werkkamer ben ik kwijt door komst van zoontje.
Heb je een foto van de luiers? Welk materiaal gebruik je? Heb nu wel een geschikte machine (brother f410), nu nog tijd...
Ik heb ze op planken van een gesloten ivarkast, met deurtjes dus. Vroeger in bakken en dat was inderdaad niet zo handig.
Ik heb mijn stoffen enorm uitgedund en nu heb ik ze netjes gevouwen a la konmari rechtop in 2 klapkratjes van de Hema zitten, onderin de inbouwkast waar mijn mans kleding hangt. En een stapeltje in mijn kledingkast, waar ik nu snel iets mee wil gaan doen. Mijn wol zit in 4 kleine klapkratjes en die staan in een Ivar kast.
Ik maak nu onesize voor dreumes van bil naar broek: bamboekatoen fleece, plasstrook van 2 lagen gewone badstof, volledige laag bamboebadstof en dan een leuk tricotje. Er moet nog wel een overbroekje over om t waterdicht te maken. Ik gebruik t patroon van arfy (ook tutorials op youtube). Zal eens kijken of ik vanmiddag een foto kan maken.
Ik heb een paar kallax kasten op wielen en een blad erboven als naaitafel. In die vakken van de kallax ligt de stof opgevouwen of op van die planken uit de winkel gerold.
Beetje als mosterd na de maaltijd Maar ik heb deze in de besteklade. Alle messen, vorken en lepels zitten er in. Scheelt zoveel ruimte.
@Vero0504 hierbij nog wat fotos. Ik werk een beetje aan de lopende band, dus dezelfde stap bij alles achter elkaar. Vind t moeilijk te zeggen maar denk een uurtje per luier.
Wow hoe krijg jij die drukkertjes zo netjes? Ik zit te hannessen met metalen (voor een truitje) en heb na 4 proefpogingen dat hele plan maar de vuilbak in gegooid.
Hoe hebben jullie keukenkasten netjes ingericht? Dat is ook altijd al een hele overwinning vind ik haha!
Hier een deeltje. Dat kastje met die bakjes, bekers en bakjes.. volgens mij wat je ook doet. Het blijft altijd rommelig.
Onze kruidenkast is een grote zooi. Maar de losse bewaarbakjes heb ik laatst helemaal uitgezocht. Alles dat niet compleet was weggedaan en ik bleek dan de voorraadbakjes van de Hema over te houden. Daar heb ik er een paar van bijgekocht en die netjes in elkaar gestapeld in een klapkratje in het keukenkastje gezet. Ernaast passen de ovenschalen nog net. Dat vond ik een hele overwinning hahaha De rest ga ik nog niet opruimen want peuter rommelt nog te veel in de kasten als ik aan het koken ben. Het heeft geen zin om dat nu te doen
Hier werkte t om 1 kastje vrij te geven en de rest moest ze vanaf blijven (liet wel even zien wat er in stond). Dus de theedoeken en handdoeken gingen geregeld uit en in de kast, vaatdoekjes vouwen...