ik zag op bol.com een up en down rekje, leek me ook wel wat. Zag ook een groooot kruidenrek waar zo'n 30 potjes in passen die je aan je deur monteert (mits je planken niet in de weg hangen).
Ik vind het verder niet zo erg hoor. Hij maakt niks kapot ofzo. Ik kan nog wel een jaar of 1,5 met rommelige kastjes leven en dan gaat ie naar school en dan zal die fase wel voorbij zijn
Kam snaps! Plastic drukkertjes dus. Ik heb dus een tang en drukkertjes van het merk kam snap, maar prym heeft dat tegenwoordig ook. Super makkelijk en netjes
Haha lekker organiseren. De kruiden heb ik gewoon in een mandje. Werkt prima. Dat up en down rek gaat ook niet werken hier joh. Ik accepteer het maar gewoon en stapel ze 3x in de week weer netjes in elkaar
Hier moest hij uit de kastjes blijven en van alle deco. Lukte bij zoon aardig nu nog project nummer 2
Oefenen....? Ik heb de drukkers van mn patroon overgenomen met zo'n uitwisbare stift en dan precies door dat puntje met je priem en drukker. Met metalen is het iets moeilijker maar dan probeer ik t puntje van t patroon in t midden van de drukker te houden.
Bij mij verbogen die drukkertjes mega, of ze zaten gewoon echt niet mooi. Van de 4 was er 1 gelukt. Vond dat iets te lage score voor een project wat je dan net met bloed zweet en tranen in elkaar hebt gezet. Had toen zo'n slagsetje van Prim, heb nu een wat serieuzere tang ook van Prim maar nog niet geprobeerd. In het kader van opruimen: dat "starter setje" is de vuilbak in gegaan behalve de onderdelen die ik met die tang kon gebruiken.
Je moet echt de plastic drukkertjes hebben! Dat gaat bijna nooit mis! Die metalendingen zijn gewoon, erm, prut
Ik ga straks aan de gang met de vliering. Vast uitzoeken voor de aanstaande verhuizing. We gaan toch tijdelijk zo’n opslagbox huren, huis wat verkocht moet worden wat leger en ik heb de kans om alles uit te zoeken, ideaal dus.
Voor luiers e.d. vind ik de plastic drukkers prima. Maar voor kleding gebruik ik toch liever metalen, die zijn wat dunner vind ik. Metalen heb ik een goedkoop setje van ali maar die werken ook prima
Vandaag naar kringloop en milieupark gereden. Oud papier eruit. De buggy die daar al ruim 5 jaar stond en een fietsaanhangertje naar de kringloop gebracht. Garage is weer ietsje leger. Geen puf voor verder uitruimen. Ben niet lekker. Moet nog wel. Alles ligt door elkaar opgestapeld Kleine stapjes
Speelgoed... veel te veel! Duplo verkoopt zich best lastig ondanks de lage prijs. Foto's heb ik al zeer compleet, in opstelling, met goed licht en zo gedaan. De rest is gewoon heel erg veel! Tips voor opruimen bij scheiding?
Vandaag de garderobe opgeruimd. Drie bakken staan er, 1 voor sjaals/mutsen/wanten 1 voor (school)tassen en 1 voor de handdoeken voor de hond (ja hij wordt na het wandelen afgedroogd). Jassen gesorteerd: deel naar de kledingkast en alleen de winterjas+ regenjas hangt er nog. Schoenen, alleen de dagelijkse staan in het kastje uit zicht. De gelegenheidsschoenen zijn weer netjes boven opgeruimd, in een bak onder in de kledingkast.
Ik heb vandaag met mijn oudste zoon zijn kamer opgeruimd. We hebben een flinke doos vol papier en nog een zak restafval. Meteen ff goed schoongemaakt en alles ziet er weer perfect uit. Met mijn jongste zoon wil ik in de vakantie even een dagje gaan puinruimen.
Bij de action die opbergpoef gehaald, daar zitten nu de geschapsspellen in...Scheelt me weer een paar planken op de zolder! Staan er nog meer op zolder, maar die laat ik daar even staan (moet ze even ouder wezen). Knibbel knabbel knuisje leeft niet meer, bord en reserve onderdelen morgen naar de bso, die hadden alleen t huisje. Huisje is bij ons juist degene die kapot is.
Op welke manier bewaren jullie Lego? Mijn zoon heeft veel Mario/Luigi Lego en Ninjago. Hij heeft nu een ladekast met 3 grote bakken, maar dat is zo onhandig als je iets wilt vinden. Ook nog twee van die Lego blok-bakken, daar zit momenteel de Mario Lego in. Maar die zitten dus zo vol, dat er niks meer in past.
Afgesproken, nou ja gezegd tegen mijn man dat hij van de week maar eens samen met mijn achter het schot moet gaan opruimen. En dan vooral zijn oude schoolboeken en ik hoop dat hij zijn glazen verzameling weg doet (dat scheelt weer een verhuisdoos) Ik ga mijn spullen ook weer nakijken, maar zoveel heb ik niet. Het zwembad inclusief de hele mikmak zet ik op marktplaats. Dat scheelt weer ruimte en de kinderen zitten er toch niet in, of tewel ik heb het voor Jan l*l gekocht en na 2 zomers waar ze er nog geen maand gebruik van hebben gemaakt van het weg. De voorraadkast wil ik leeghalen, schoonmaken en verven en extra bakken halen om alles in te zetten. (Ik heb iets gezien op internet a cup of life) Ik heb al variera bakken ingebruik dus die haal ik nu extra op. En ik wil 1 keukenkastje maken voor beleg en pasta's/rijst, maar daar wacht ik wel mee om te zien hoe de voorraadkast wordt anders laat ik het zo. Wel ga ik de mokken, glazen en gebakschotels uitdunnen en de rest zet ik achter het schot, als ik ze nodig heb pak ik ze wel.