Mijn zoon heeft 1 grote bak, maar mijn dochter heeft verschillende kleinere bakken voor elke kleur 1.
Woon je nog samen met je ex? Ik denk dat ik zelf zou kijken naar wat gebruik ik vaak, soms en wat heb ik jaren niet gebruikt en emotionele waarde. Wat ik jaren niet gebruikt zou hebben dat gaat weg, en kijk of je dingen hebt met een dubbele functie. Ik heb een enkele handrasp en een 4 kante, de enkele gaat dan weg.
Alles ligt in een mand. Ik ben gestopt om het te organiseren. De boekjes heb ik uiteraard allemaal. Uitgezonderd de treinbaan en de treinwagons, treinbaan zit apart in een mand en de wagons ( goederentrein en de passagierstrein ) zitten in een plastic bak in de berging.
Lego gaat hier niet per set, kind heeft een out-of-the-box fantasie en gebruikt alles door elkaar. De onderdelen zitten in die bakken, die je in een kast kunt schuiven. Ik kan even niet op de naam komen... 3 formaten kunststof bakken in diverse kleuren, de kasten zijn in hout, zwart en wit te krijgen geloof ik.
Vanmorgen al 3 kastjes schoongemaakt en opgeruimd. I.p.v. 30 glazen nu 10 glazen en van 22 naar 12 mokken (man en dochter hebben hun voorkeurs mok) en van 9 theeglazen naar 5, plus de gebaksbordjes vermindert, wijnglazen opgeruimd etc. Gewoon alleen de spullen die wij gebruiken, voor een verjaardag haal ik het wel achter het schot vandaan.
Hier zit de Lego en playmobil ook in Trofast kasten. Ooit geprobeerd het te sorteren maar dat heeft geen zin hier. Dus gewoon alles door elkaar
Lego zit hier 'gewoon' allemaal door elkaar. Iets anders werkt hier niet. Maar goed, ze spelen er toch amper mee. Harry Potter Lego staat trouwens wel in elkaar 'tentoongesteld'. Hier best aardig bezig, al zou ik veel meer weg willen doen... Maar vind dat dan toch weer lastig... Ben evengoed flink aan het uitzoeken, van het weekend drie zakken kleding naar de kledingbank gebracht en heb net de Vinted app gedownload, eens kijken of ik daar nog wat kinderkleding kwijt kan raken.
Lego zit hier ook door elkaar. De kinderen spelen er helaas te weinig mee dus ik wil het langzaam aan een keer uitzoeken, sorteren en gedeeltelijk weg doen. Ik moet helaas in quarantaine maar daardoor extra gemotiveerd om lekker puin ruimen! Ik ga alle kasten opruimen en kleding op Vinted zetten. Van de verkoop wil ik dan aankopen doen voor het voorjaar. alleen even een goede foto plek zoeken. Wie van jullie verkoopt ook via Vinted en waar maak je de foto’s? Aan een hanger lijkt mij het mooiste of toch op de grond?
Bedankt voor alle Lego verhalen. Ik laat dan de soorten Lego maar bij elkaar, dus Mario bij Mario en Ninjago... Mijn zoon is ook een DIY-er en die maakt zelf dingen van verschillende sets.
Misschien is zo'n grote doek wat. Dan ligt het verspreid als het gebruikt wordt op de vloer en kan het als zak de bak in na gebruik.
Hanger tegen witte muur of deur. Anders liggend op bed. Hopelijk bljjft t bij quarantaine en wordt je niet ziek.
Ik heb het in 2 grote plastic bakken zitten en die staan in de trapkast. De boekjes zitten in ziplock zakjes en liggen ook in 1 van de bakken Ik zoek ook nog even een handige manier om het op te bergen zodat je net dat ene lego stukje wat makkelijker kan vinden
Ik zou de kamers van de jongens al eens eerder uitzoeken maar ik heb de kamer van de jongste zaterdag gedaan. Maar jeetje wat had hij een boel verzameld. Ik heb 2 bigshoppers vol spul wat naar de kringloop en verkocht kan worden. En 1 bigshopper aan troep wat weg kan. Van het weekend maar even de kamer van de oudste uitzoeken. Onze kamer heb ik ook opgeruimd. Ik heb alle tijdschriften bij elkaar gezocht en dat moet ook even weg. Een bigshopper vol. De spullen die ik weer voor de caravan bij elkaar heb gespaard heb ik op zolder gelegd.
Zaterdag komt iemand ons oude bed, nachtkastjes kledingkast en hoekkastje ophalen. Zo hopen dat de beste man echt komt! Maakt zoveel ruimte vrij. Van t weekend komt mijn moeder en haar vriend ook. Ze gaan helpen met de keuken leeghalen ivm aanstaande verbouwing. Ga mijn moeder ook vragen of ze wil helpen met onze slaapkamer opruimen (beddengoed van babykamer moet ook naar onze slaapkamer). Hopelijk ook nog tijd om wat schoon te maken, badkamer zou dringend eens moeten bijv.. Pffff, er moet zoveel gebeuren en ze zijn er maar 1 weekend Voel me dan op voorhand al schuldig dat ik zoveel van ze vraag. Maarja zelf kan ik het gewoon niet meer nu. En man krjjgt t alleen ook niet allemaal gedaan.
Vandaag het gootsteenkastje aangepakt. Ik twijfel of ik nog een mandje er naast zet om daar de schoonmaakartikelen in de zetten maar echt toegevoegde waarde heeft dat niet hè In de bovenste lade zitten dingen zoals schuursponsjes ect. Die daaronder zitten de vuilniszakken enzo in
Ziet er voor het oog wel nog netter uit. Praktisch maakt niet veel uit. Hoe bewaren jullie boeken die momenteel niet in een boekenkast passen? Ik heb ze in verhuisdozen maar kwam er vandaag achter dat we zilvervisjes en/of papiervisjes hebben. Plastic bakken?
Ik ga nog even voor een wit bakje kijken moet wel bij de rest passen hè haha. Niet. Heb een ereader en de boeken die ik had die heb ik weg gedaan. Na 1x lezen weet ik het wel. De boeken van mijn zoontje heb ik in de kruidenrekjes van Ikea staan en die hangen aan de muur.