Wie is aan het begin van de zwangerschap opruimen? Nou ik heb dit dus ook met mijn pms dus ik zou het verschil niet kunnen herkennen. Wie o wie?
Ik heb dit met regelmaat, maar nog nooit aan een zwangerschap gekoppeld. Niet zo extreem als de voorbeelden die jij geeft trouwens. Hoop dat het snel raak is voor jullie!
Dan zou mijn moeder van bijna 80 ook zwanger moeten zijn Ik zie dat het nog maar ronde 2 is en echt, zoek afleiding. Anders worden dit echt nog mega lange dagen en misschien wel maanden: gemiddeld duurt t wel even om zwanger te raken immers. Dan maak je het jezelf wat makkelijker
De foto's die je plaatst zijn meestal nesteldrang en is meestal pas later in de zwangerschap. Je moet voor jezelf echt een manier gaan vinden om het wat meer te los te laten (en ik snap heel goed hoe moeilijk dat is). Maar dit is pas ronde 2 en het kan lang duren voordat het raak is en dan worden het hele lange maanden...
Ik heb vaak de neiging tot opruimen en organiseren in de dagen voordat mijn menstruatie begint Hoop dat het een teken is voor jou voor een zwangerschap, maar helaas zegt het niet zoveel!