Hierbij weer even de link naar al mijn advertenties op Marktplaats Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage.
In maat 98/104 longsleeves, pyamaatjes (geloof ik), spijkerbroekjes, etc., etc. Meer voor het najaar/winter........
Ga morgen even voor je kijken en foto's maken. Stuur even je e-mailadres in een pb-tje dan stuur ik je de fotootjes toe. Groetjes Petra
Ik heb allemaal meiden baby- en kinderkleding in de volgende maten: - maat 50; - maat 56; - maat 62; - maat 68; - maat 74; - maat 80; - maat 86; - maat 98/104; Daarnaast nog 1 spijkerbroek in maat 122 en 1 in maat 128. Voor dames- en herenkleding heb ik van alles in alle maten, van maat 34/36 tot en met een maat 46.
en weer even de link naar al mijn Marktplaats advertenties Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage.
@boets: je hebt pb Alles in maat 68 waarschijnlijk gereserveerd. Verkocht: roze shirtje H&M, maat 98/104.
Ondertussen een hoop gereserveerd, maar er is nog een heleboel. Kijk eens rond bij mijn advertenties op Marktplaats Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage.