Ben zaterdag wezen winkelen voor mn kleintje, heb leuke kleertjes gekocht bij hennes en bij c&a. Er is allemaal opruiming en volgens mn buurvrouw die bij c&a werkt hebben ze vanaf donderdag 13 juli op veel kleding tot 60% korting!!! Ga er donderdag nog weer even heen dus...
Bedankt voor de tip... Ik ga ook maar eens neuzen van de week! Bij C&A hebben ze altijd zulke leuke Winnie de Pooh kleertjes... En hoewel ik een belachelijk uitpuilende kledingkast al heb voor die kleine (kan beter wat geld voor mezelf straks na de bevalling apart houden) kan ik het niet laten
oh tof... ik zou sowieso ff met mn mam gaan shoppen van de week... gaan we daar gelijk ff kijken... bedankt voor de tip
Oh dank je voor de tip! Ik wilde morgen even naar de C&A, maar ik denk dat ik dan nog maar een dagje wacht
nou ben vanmorgen dus ff naar C&A geweest maar vondt t wel tegen vallen qua babykleertjes... Was wel wat afgeprijsd maar dat was allemaal zomerkleding( ook wel logich) maarja aangezien mijn baby in November geboren wordt... In de grotere steden hebben ze wel veel meer keus! was zaterdag in Groningen en daar heb ik nog wel veel kunnen kopen gelukkig.
Ik koop gewoon t-shirtjes met korte mouwtjes voor de winter hoor, leuke bijpassende romper met lange mouwtjes of ander shirtje met lange mouwtjes eronder is hartstikke hip Een vestje kan er weer overheen, dus mogelijkheden genoeg