Opruiming bij Zeeman!

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by MissSporty76, Jun 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissSporty76

MissSporty76 Bekend lid

Dec 10, 2008
    533
    0
    0
    Thuis
    Heb donderdag echt superlieve kleertjes gekocht voor ons kleine meisje bij Zeeman. Maandag begint de opruiming, maar ze hadden nu alles al met kortingsprijs hangen.
    T-shirtje 1 euro, ander T-shirtje 1,50. Legging 1 euro en heb er nog een niet opruiming korte broek bij gekocht voor 3 euro. Echt super leuk.
    Kleintje groeit momenteel hard, dus dan kan dat Zeeman spul wel. :D

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wow en het is altijd al goedkoop. Heerlijk nog goedkoper shoppen:D

3. Female

Female Niet meer actief

Ja zeker op het laatst heb je echt goedkope dingetjes daar, voor baby's zelfs vaak dingen voor 50 of 75 cent :D

4. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Hihi, ik weet wat ik morgen ga doen :D

5. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    ja idd mn moeder gaat dan altijd bij de winkel bij hun in de buurt (zitten er 3 :D) en ik doe hier een rondje!

6. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

top morgen 1 uur sta wij op de stoep :D hahah

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

balen heb net een bestelling gedaan van korte broekjes .
    nouja wat extra kan vast geen kwaad hahaha

8. Roodkapje1979

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    net geweest en gelukkig hadden ze nog wat ;) Zelfs voor mn man eea meegenomen weet alleen niet of hij er wel zo blij mee is haha. Ach 1e voor een tshirt, als is het maar voor in de klussen :D

9. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ik moest even boxershorts halen voor me zoontje daar,
    was een vrouw voor mij aan die kocht even kleding voor haar dochter daar, ze was 80 euro kwijt, maar wat een stapel!!!

10. gimena

gimena Niet meer actief

ik weet wat ik morge ga doen haha :D

11. Hier gisteren ook even geshopt daar voor Iris en van voor de andere kleine

12. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Hier ook al wat dingetjes gekocht. Setjes met t-shirtje en korte broek voor de baby. T-shirtjes zijn niet heel geweldig, maar korte broekjes zijn effen wit en blauw van katoen. Erg mooi. De hele set kost maar 3 euro nu, en bij andere winkels betaal je dat zeker alleen al voor zo'n broekje (vaak nog het dubbele of nog meer). Dus ach....

13. Roodkapje1979

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    Zag hier dat de babypakjes van Puma ook flink afgeprijsd waren, iets van 7e nu

14. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier erg weinig keuze vond ik en evengoed niet goedkoop.. ben in 2 zeeman winkels geweest.

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Niet goedkoop :(:( ik vind de normale prijzen bij Zeeman al erg goedkoop, laat staan in de uitverkoop.

Was er vandaag toevallig even maar moet morgen nodig terug als ik wat meer tijd heb. Er hing nog heel veel

16. Woooow, ik zou voor 80 euro echt geen kleertjes kunnen vinden bij de Zeeman.. Zeker niet in de uitverkoop! :$

Share This Page