Opruiming? juist ja....

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 21 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Haha, boefjes zijn het! Toevallig hebben wij deze pannenset vorige week bij Blokker gekocht voor 19.99

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    hahah goede reclame jaa!!

ik had dit laatst bij de ter stal.
    kocht voor 9 euro een jasje voor mn zoontje en een week later was ie afgeprijst voor 11 euro;)
    en nu hangt ie vor 19.99 en dan 50 % korting:)

tsja zo kan ik ook rijk worden!

ik ben benieuwd wat de blokker erop terug zegt!

3. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    He bah als dit waar is.. Ik hou er niet van als een bedrijf alle berichten (dus ook kritiek) verwijderd op hun FB-pagina. :)

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Klopt Ter Stal doet dit ook: op maandag had ik basic shirtjes gekocht voor 5 euro, 2 dagen later waren ze in de aanbieding voor 8 euro?? En de verkoopster wist van niks.... Nee hoor, mevrouw, dat kan echt niet hoor :x

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik zou ze bellen ook. Ben heel benieuwd wat ze daar op te zeggen hebben!

Ik geloof al die aanbiedingen vaak niet. Regelmatig ook stunten met BTW vrij. Ik probeer dan de prijs te achterhalen wat het eerst was.
    Hoe vaak hoor je niet dat winkels snel de prijskaartjes vervangen op de schappen als er aanbiedingen komen...

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Blokker zegt dat ze in de aanbieding waren. Maar dat stond er helemaal niet bij. Overal staat bij 'aanbieding' als dat zo is. Nou hier niet. Heb dat weer terug gezegd.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Je kunt alleen de foto's zien bij geuploade foto's en daar de discussie volgen. Niet op hun pagina zelf (of ik ben echt reteblind en kan wel een linkje gebruiken).

8. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik lees mee. Dit gebeurt bij heel veel winkels.

9. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
  10. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Schandalig zeg! En wij maar denken dat het korting is. ;)

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahaha dat gebeurd heel vaak !

12. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ja ben ik ook benieuwd naar

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Nou ik ben bij de blokker geweest. En die 19,99 was GEEN actie prijs. De pannen zijn NU afgeprijsd van 37 nog iets naar 27,95. De man in de blokker zei direct dat ze idd duurder geworden zijn. Dus niks actieprijs! Blokker was erg vriendelijk en heeft mij de pannen voor 19.99 verkocht!

14. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat had ik een tijdje terug bij de Xenos.

Alle kerst pullen waren ( uiteraard ) allemaal afgeprijst en voor de helft van de prijs. Ik denk ow leuk even snuffelen, dus ik sta gebukt bij glitter vlinders en doe er een paar in mijn mandje. Terwijl dat ik gebukt sta kijk ik naar het prijs stickertje, staat er '' van 1,99 nu voor 1,00 '' kijk ik goed naar de oude prijs onder dat oranje stickertje zie ik de oude prijs staan van 1,00 :$

Ik dacht nog dat zal wel een foutje zijn, kijk ik bij een ander iets , volgens mij een bakje kerstballen ofzo '' van 3,99 nu voor 2,50 '' kijk ik goed was de oude prijs ook gewoon 2,50 ''

Wat nou afgeprijsd voor de helft van de prijs, ze doen net alsof het is afgeprijsd maar ze behouden gewoon de prijs zoals ze al waren.

Je word genaaid waar je bij staat.

15. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Gister nog meegemaakt, maar dan bij Leenbakker! Ik ging afgelopen zaterdag er heen voor nieuwe gordijnen in onze slaapkamer. Een stof uitgezocht, berekening laten maken, 129,00 euro. Vraagt de mevrouw: heeft u er haast mee? Want vanaf komende week worden al de verduisterende gordijnen gratis gemaakt, dus dat scheelt dan weer 30 euro. Ik denk nog: aardig dat ze dat zegt! Ik vroeg nog, is het dan ook voor deze prijs p.m., nl. 11,99. Ja, voor die prijs!

Bij thuiskomst begint het wat te kriebelen. Ik zat nog te denken, zal ik teruggaan en een uitdraai van de offerte vragen? Want ik heb al vaker in hun folders meegemaakt dat een bed (we waren daar toen naar op zoek dus ik hield de folder een aantal weken in de gaten) afgeprijsd zou worden met zoveel% en toen bleek opeens dat bed veel duurder te zijn geworden en betaalde je met die %-korting alsnog meer!!!! Stel dat ze dit ook met de gordijnen gaan doen? Maar ja, het was al bijna 17 uur en ik had geen zin meer om op de fiets te gaan. Daar heb ik nu enorm spijt van.....

Ik gister om 13 uur bij de Leenbakker. Weer dezelfde stof, zelfde aantal meters, zelfde plooi etc. Nou zegt de mevrouw, dat wordt dan 161,00 euro en dan gaan er nog de maakkosten vanaf, dan komt u op 132 euro. Ik stomverbaasd: pardon??? Het zou goedkoper zijn, niet duurder?!!

Nou ze begreep er niets van maar die gordijnen waren nu toch echt 132 euro. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik een klacht heb ingediend! Ik ben benieuwd of ik er iets van ga horen.

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja, van die gordijnen snap ik ook nooit wat bij de Leenbakker.
    9 euro per meter.....heb 8 meter nodig...
    En dan komen er allemaal bij komende kosten bij.....'t zal wel...

17. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Yup. Dit doen veel winkels en velen trappen erin. Zo ook met bijv de vlaggetjesweken van c&a. Ik zag een paar dingen voorbij komen die zogenaamd de helft in prijs verlaagd warenl niet dus. Dezelfde prijs als in de gewone verkoop, een paar maanden terug. Ze weten het altijd heel goed te brengen.

Zo werd er ook leuk gwadverteerd met een bepaald type auto. Ap vanaf 8000 euro en een EXTRA inruilprijs van 1200 euro. Mooi dacht ik. 2 weken terug kreeg ik 3500 euro voor mn auto terug en nu 1200 euro extra. Dus 4700 euro totaal. Dacht ik.. Ik via internet auto samen gesteld en die kwam op 10000. Dus ik dacht, 4700 eraf en hoef dus "maar" 5300 euro bij te betalen. Niet dus;)
    Meneer maakte een heel mooi rekensommetje met een heel mooi verhaal en het totaal kwam alsnog op ruim 6500 euro wat ik bij moest betalen. Gezegd dat ik dit raar vond. Op de site kwam hij immers goedkoper uit. (En incl afleverkosten, metallic lac enz). Gezegd dat dit misleiding was. Ik verwacht gewoon de totaalprijs die de site aan geeft. Gaf hij toe met nog een heel mooi verhaal dat zijn verhaal een hele scherpe prijs was, de korting werd erop de site al vanaf getrokken bla bla. Apart, want als ik de "gewone" prijs nam en daar zelf de korting vanaf trok dan was de auto nog goedkoper dan op hun site.....

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Kruidvat kan dat ook heel goed. Groene stickers met een kortingprijs erop, trek je die sticker er af die je een lager prijsje staan! Aso.

19. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Met afprijzingen worden er nieuwe kaartjes gemaakt. Daarom stond er al 1 euro. Maar die producten zijn wel 1,99 geweest...

20. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    c1000 kan dat ook heel goed met de euro weken

iets wat normaal max99 cent kost nu voor 1 euro :p

Deel Deze Pagina