Hallo dames, Mijn vriend word binnenkort 30 jaar. Ik wil omdat ie 30 jaar word, 30 cadeaud voor hem kopen. Heb al wel wat ideetjes, omdat het zoveel cadeautjes zijn, ook bijv sokken onderbroeken ofzo. Gekke dingetjes... Shirt met 30 jaar Kaartje, Onderbroeken Sokken Jagermeister Deo Drop Chocola Woondeken Hij houd van kranen, trekkers. Hij komt van het boerenland. Jullie nog ideeën? Zijn werk is kraanmachinist. Het is meer voor de grap de cadeautjes, omdst hij 30 word.
Speelgoed in de vorm van boederij spullen Luchtje Dingetjes die jezelf ook kan gebruiken of goed van pas kunnen komen in huis
Leuk idee Tijdschrift Boerenkaas Bier Klompen Sloffen Bon van de macdonalds Flesopener Koelkastmagneet van een koe oid Sleutelhanger Pet Thermoskan Theemok met een kraan erop
Duur idee Ik ken jullie niet, maar kan je dan niet beter 1 mooi cadeau kopen? En dan een taart met 30 kaarsjes erop erbij ofzo.....
Misschien kun je ideeen opdoen in je oude topics. Je vraagt namelijk elk jaar om cadeau-ideeën voor je vriend..
Cadeaubon om samen uit eten te gaan Wiskey Happy soks (en dan zo n leuk cadeaupakket met sokken en ondergoed) Tijdschrift