Kun je misselijk zijn van je aankomende eitje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo ik voel me zo misselijk zou dat een teken kunnen zijn van mijn ei?
    wie heeft hier ervaring in? Normaal voel ik hem wel maar na mijn miskraam weet ik niets zeker meer :( ik hoop dat dat mijn eitje is want we hebben weer geklust. :oops: het is vervelnd die onzekerheden.
    groeten jennie72

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat zou best kunnen meis....ik heb dat regelmatig...
    Hoe gaat het met je? Heb je ondanks alles een leuke vakantie gehad?

3. Niet meer actief

Hai Sandra, ja een hele fijne vakantie gehad, echt uitgerust. Ik heb zelfs een kuuroord bezocht met warm waterbaden met kruiden, sauna,s, zonnebanken, en stoomcabines das echt de moeite waard joh moet je ook eens proberen. Maar nu zijn we weer terrug daar nog naar de gyno geweest en gezien dat ik heelmaal schoon was. Das wel een geruststelling. Nu gaan we er weer voor. Hoe is het met jou?
    groeten van jennie72

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja hier gaat het goed, nog een paar dagen wachten en dan weten we meer... ;)
    Voorlopig voel ik verder niks hoor...dus wie weet gewoon ongi straks.. :)

5. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik word meestal ook een beetje misselijk rond me eisprong.. eigenlijk heb ik al die klachten van ongi rond me eisprong rond me ongi heb ik bijna nergens last van.. :( heerlijk isdat he zo;n kuuroord!!!

6. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik ben ook de hele dag al misselijk, heb ook een miskraam gehad rond de 22e augustus... Ik moet morgen naar de gyn om te kijken of ik nog hcg in mijn bloed had. Krijg dan de uitslag, ik vloei al dik 3 weken bruin en af en toe rood en dat was niet normaal. Ze gaan nu uitzoeken waar dat vandaan komt. Hopelijk ben ik daar snel af en komt de boel weer normaal op gang, zodat we weer verder kunnen met klussen....

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik ben altijd heel erg misselijk geweest voor mijn eitje en ook buikkrampen erbij.

8. Niet meer actief

Hai dames ik twijfel ofdat dat mijn ei is want ik hou mijn afscheiding in de gaten, als het ei er aan komt zie je bij mij duidelijk slijm waar je die draden van kan trekken, maar na die miskraam weet ik niets meer zeker. :( is ook wat. Er is geen pijl op te trekken meer. Ik moet het maar uit handen geven, wat ik niet graag doe. Ben zo bang dat ik niet meer ongie ga worden. :( Uit mijn zelf. Ik weet dat ik moed moet houden maar soms zakt hij in mijn schoenen. Bang dat ik bij de volgende keer weer een miskraam ga krijgen. :cry: Sorry voor het zeuren maar moest het even kwijt. :oops:
    groeten van jennie72

9. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Jennie:
    Bij mijn laatste eisprong had ik buikpijn, steken en mijn lies en links van mijn navel, en een duidelijk zachte en hoog geplaatste baarmoedermond...en de reden dat ik reageer: geen eggwhite, niks wat er ook maar op leek en dat terwijl ik gewoonlijk echt herkenbaar eggwhite heb, rond mijn ovulatie. Dus het kan nog steeds je ei zijn.

Ik heb ergens gelezen dat tempen eigenlijk de enige betrouwbare methode is om je eisprong te bepalen omdat al de overige symptomen kunnen verschillen, per periode en daardoor voor verwarring en onduidelijkheid kunnen zorgen.

En ik zie in je banner wat je recent hebt meegemaakt: je angsten zijn heel begrijpelijk. Het is mi juist goed dat je ze uitspreekt... heel veel succes en sterkte.

10. Niet meer actief

Hoi dames, ik weet het niet meer. Ik weet helemaal niets meer zeker nu. Ik weet niet of dat ik overtijd zou zijn of waar mijn cycly ergens is.
    Echt heel vervelnd allemaal. :( :evil: laat dan die :evil: :evil: maarkomen. alles beter dan dit. Ik word gek van die onzekerheid.
    Sorry voor het klagen. Hebben jullie tips. diegene die een miskraam hebben gehad? hoe ga je hier mee om, want het verlangen om weer zwanger te zijn is toch wel erg groot. :rolleyes: ik weet het even niet meer.
    groeten van jennie72

Deel Deze Pagina