Die ##%^%^prikjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kiwi1, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Mij zoontje heeft vanochtend zijn eerste prikjes gehad. Het eerste paar uur ging prima, maar ineens werd hij zwaar huilend wakker en was zeker een uur niet te troosten! Huilen, huilen en nog eens huilen! Dit heb ik nooit met hem meegemaakt! Een paar keer zijn temperatuur gemeten, maar geen bijzondere verhoging, 37,4. Hij leek erg pijn te hebben, echt ontroostbaar krijsen. Toch een zetpil gegeven en hij werd gelukkig iets rustiger.

Ik had verwacht dat hij iets last zou krijgen, maar dit heb ik echt niet gedacht. Echt verschrikkelijk hard huilen, hij bleef er bijna in. Zo zielig.
    Heeft iemand ook zo'n ervaring gehad? Ik hou mijn hart vast voor de volgende prikken!

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ja met de eerste prikken had Esmee heel veel pijn aan haar beentjes. Echt heel zielig.

Met de prikjes daarna heeft ze geen last meer gehad gelukkig.

Beterschap voor je manneke.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    balen meid! Fae heeft ze gisteren gehad. Het viel me alles mee. Nu is ze wel wat huilerig, maar ze heeft ook last van haar spruw + krampjes, dus ik denk niet dat het aan de prikjes ligt.
    Ik had wel heel bewust een afspraak aan het einde van de dag gemaakt, zodat ze op het rotste moment zeg maar, zou liggen slapen.. en dat lijkt gewerkt te hebben. Of we hadden gewoon mazzel. We zullen het zien volgende keer, want over 4 weken was er geen plek op het middag spreekuur helaas.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sasha had zelf heel erg last na de 3e prikjes (met 4mnd) ze is echt 2 dagen van slag geweest. 1e prikjes ging ze echt zooo onwijs hard krijsen, dat ik zelf gewoon bijna zat mee te janken. 2e ging heel erg goed en 3e was niet meteen drama, maar juist erna.

5. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Mijn dochter heeft gisteren ook de eerse gahad. Ik vond het vreselijk! ze was zo aan het huilen maar kon haar daar goed troosten door haar aan te leggen. Ze slaapt heel veel en is tussendoor jammerig dus het valt gelukkig mee.
    Socces morgen is het vast al beter.

Deel Deze Pagina