maar hoe is dat kindje dan verwekt? Hij is eigenlijk een zij, maar ook samen met een vrouw? snap er niks meer van hoor. wat een wereld.
Ja, daar hebben ze donoren voor. Is hetzelfde verhaal van die man(ooit vrouw) in Amerika. Ze zijn gewoon nog niet volledig geopereerd. He, mijn zegen hebben ze! Een lesbisch stel kan ook gewoon zwanger raken hoor....niks mis mee vind ik. Tegenwoordig kan zoveel, waarom daar niet gebruik van maken.
Hij wil het denk ik zelf ervaren, zal hij ook normaal kunnen bevallen? Ze maken dan wel een vagina maar toch geen geboortekanaal
Bij de man in Amerika was het zo dat zijn vrouw niet (meer) zwanger kon worden, door medische redenen. Dus daar was het toch nog een soort van logische stap. Daar wordt hier niets over geschreven. Ik vind het niet logisch -wat hij wel wil dat het wordt- dat een transseksueel zwanger wordt. Maar uitzonderingen op die regel, zoals eerder, door medische redenen, vind ik dan weer wel kunnen.
Maar waar ligt voor jou de grens dan? Niet dat ik je aanval hoor, helemaal niet! Maar is het zo dat alleen een man-vrouw stel kinderen ''behoort'' te krijgen? Want alle andere combinaties is natuurlijk biologisch gezien niet zoals t hoort. Ken ook 2 lesbische stellen waarvan 1 van de 2 zwanger is geweest en beide stellen hebben nu 2 kinderen. In mijn ogen is dit precies t zelfde
Ik vind het ook beetje ver gaan hoor...Ook voor die kids hoe leg je dat uit en je kids worden zeker weten ermee gepest. Lesbische stellen en homo's krijgen idd ook kinderen, maar ook dat vind ik vreemd. Ik keur het niet af hoor, maar in mijn ogen hoort het gewoon niet. Maar als iedereen gelukkig is vind ik het best,maar soms zijn mensen te egoistisch en denken niet aan het kindje.
Ik vind het prachtig. Vroeg me inderdaad wel af waarom de vrouw niet zelf zwanger is geworden, maar dat maakt me ook niet zo uit. Ik vind het geen egoisme hoor. Gewoon 2 mensen die graag een gezin willen stichten net als ieder ander.
Geloof me, er moet echt niks 'mis' met je zijn om gepest te worden zenne... Je hoeft er geen lebische ouders, ros haar, sproeten, flaporen of weet ik veel wat voor te hebben. Als ze je willen pesten en het lukt, doen ze het toch! En in een kinderwens zit àltijd wel egoïsme hè...voor wie wil je een kindje? Toch voor jezelf en je partner?
Vind het ook niet aanvallend bedoeld hoor. Ik denk niet dat ik er over kan oordelen wie kinderen 'behoort' te krijgen. Ik gun iedere ouder met een kinderwens een kindje. Ik vind het wel vreemd als je er uit ziet als een man en dat ook graag wil en dan zwanger rond gaat lopen.
Voor hetzelfde geld is de vrouw onvruchtbaar. je weet het niet.. Ze moeten het allemaal zelf weten, ben alleen bang dat die kindjes later ermee gepest worden. 't Blijft toch bizar dat een 'man' kinderen ter wereld brengt...
Denk dat ik het een raar gezicht zou vinden, maar daarmee is ook alles gezegd. En waarom de man ipv vrouw? Tja hoe je het ook bekijkt, de man is nog steeds een vrouw (van binnen) en zal ongetwijfeld als vrouw zijnde zelf mee willen maken om zwanger te zijn, waarschijnlijk zullen ze nog wel meer kinderen willen en tja misschien dat dan de vrouw zwanger wordt? er van uit gaande dat er geen medische reden is waarom het mannetje in dit geval zwanger is. Ik heb er geen problemen mee hoor,en wat er net gezegd is over pesten, pfff kinderen zijn bikkelhard en je kunt van te voren niet zeggen waarom kinderen gepest worden, vaak is er geen eens een aanwijsbare reden waarom er gepest wordt, als je daar aan moet denken, moet je bij alles goed nadenken, en dat begint al bij het verzinnen van een naam voor je kindje. Hoeveel kinderen worden er wel niet alleen al gepest om hun naam hoeveel kinderen worden er niet gepest om hun kleding, of dat ze een bril dragen, of een beugel hebben, of dik(ker) zijn, of wat dan ook, kom zeg, kinderen vinden altijd wel wat om te pesten en ze weten ook altijd wel wie ze pesten hoor, vaak zijn dat kinderen die al niet al te stevig in de schoenen staan, en als jij er als ouder voor zorgt (of probeert in ieder geval, soms zit het gewoon niet in het karakter) dat je kind wel stevig in de schoenen staat, en zich het kaas niet van het brood laat eten valt dat reuze mee.
als ik zo de foto bekijk lijdt de vrouw aan overgewicht wat de kansen op slagen van een zwangerschap minder kans geeft. Ik denk dat ze gewoon hebben gekeken naar wie heeft de meeste kans op slagen met een donor en dat ze hij de meeste kans op slagen had. aan de ene kant zeg ik waarom zou je het willen als je een man wilt zijn dan hoort dit er toch niet echt bij. maar aan de andere kant het lijkt me een gelukkig stel en als je kinderen wilt en je hebt 2 zorgzame ouders wie houdt je dan tegen. ik wens ze veel succes in de toekomst en dat het maar 2 gezonde ukkies mogen worden. Het lijkt me dat de vrouw ook veel hormonen hefeft moeten slikken om er uit te zien als man dus ja wat heeft dit voor invloed
Ik ben het helemaal met je eens! Nou moet ik zeggen dat ik zelf nogal ouderwets ben..Zeg niet dat jij het bent hoor Aaliyah