over een kleine 6 uur gaat mijn wekkertje, mijn lijf moet eerst warm draaien voordat ik de kinderen kan verzorgen.Die worden meestal tussen6.30-8.30 wakker. hoog tijd om te gaan slapen.
Ik moet om 06:45 uur echt mijn bed uit. Maar hoe korter de dagen, hoe langer ik snooze, dus tegenwoordig staat mijn wekken op 06:15 uur... Douchen, aankleden, haar stylen, make upje en om 07:20 uur haal ik mijn kleine meid uit bed. Wassen, aankleden, boterhammetje eten, spullen pakken en om 08:10 kan ik meestal wel de deur uit.
hier loopt om half 7 de wekker af. maar ik hoor hem vaak niet eens en mn man snoost tot 7 uur half 8 net erna hoelaat hij een klant heeft. als hij eruit gaat wordt ik ook wakker en vaak begint de jongste dan ook te zingen. ga eerst altijd poepen hahaha en aankleden dan maak ik de oudste wakker ( meestal rond kwart voor 8) kleedt haar aan en dan naar beneden en eet ze op psz dagen een beschuitje en wat drinken. haal intussen de baby uit bed en maak flesje om half 9 gaat de oudste naar de psz en daarna eet ik mn boterham en mn thee. effe met zp erbij en dan om half 10 ga ik meestal de baby aankleden en aan het huishouden beginnen. als de oudste vrij is verschuift alles meestal een half uur. ik kan altijd vrij goed uit bed. heb geen ochtendhumeur ofzo
Ik vind vroeg opstaan vreselijk. Maar goed met een schoolgaand kind moet het. Ik ben heel strikt dus in mijn opstaan omdat ik twee kinderen in de kleren moet zien te krijgen, zelf in de kleren en het ontbijt op tijd klaar. Maar als het weekend is of als we vrij zijn dan mag ik van mezelf tot maximaal 8.45 blijven liggen. Ik wil namelijk rond 9 uur wel de kinderen aan het ontbijt hebben. Gewoon goed voor het dagritme. Vooral voor de jongste nog belangrijk in verband met slaapje overdag.
Het verschilt. Ik werk op Di/Wo/Do, op werkdagen gaat het als volgt; Wekker gaat om 07:10. Ik sta op, schiet mijn huispak aan en wacht het oppaskindje op. Samen ontbijten rond 08:00. Rond 08:30 gaat kindje slapen. Ik zet de babyfoon aan en kruip bij mijn dochter in bed (slaapt in ons bed) Rond 10:30 wordt mijn eigen dochter wakker en rond 11:00 vaak oppaskindje. En dan ben ik daarna ook echt wakker. Als oppaskindje geen ochtendslaapje doet of dochter wordt eerder wakker, dan ga ik ook niet meer op bed liggen. De overige dagen slapen mijn dochter en ik uit tot 10:30 en dan rustig fruitje eten, samen in bad etc.
Als ik vroege dienst heb sta ik om 6 uur op, als ik late dienst heb of gewoon vrij ben varieert het tussen 7.45 en 9.15u. Mijn dochter is eigenlijk nooit voor 7.30u wakker meestal tegen 8u en soms uitschieters na 9u. Heerlijk ik ben ook een echt avondmens, kan echt van de avond genieten, mijn rustmoment na een dag werken of zorgen
Ik werk 3 ochtenden in de week, dus dan gaat de wekker om 7 uur. maar gebruik 3x de snooze knop... En dan NOG kan ik er niet uit komen, dus half 8 uit bed, wassen, aankleden en J uit bed halen, ook wassen aankleden, dan samen eten.. tanden poetsen en om 8.05 gaan we naar de gastouder en ik daarna door naar het werk..... Op de overige dagen gaat er geen wekker, en komen J en ik niet voor 10 uur ons bedje uit, mits er geen afspraken in de ochtend staan! Vandaag was het bijvoorbeeld half 11 toen ik eruit ging en J werd pas kwart over 11 wakker.
Ik werk wisselende diensten, zowel vroeg, laat als nachtdiensten. Zodra de wekker gaat sta ik naast mijn bed, bijkomen doe ik na het douchen op de bank met koppie thee.
Ik ben geen ochtendmens, dus heb altijd moeite met opstaan. Of het nu half 6 is of 10 uur maakt niks uit. M'n bed ligt altijd veel te lekker.
Ik hoef mn wekker nooit te zetten, de kindjes zijn (beide) standaard voor 6 uur wakker. Ik vind het wel steeds moeilijker (na 3,5 jaar veel te weinig slaap) om er dan al uit te gaan, maar het is niet anders. Helaas worden we 's nachts ook nog regelmatig gewekt door de jongste.
Dan doe je het beter dan ik. Ik zet mijn wekker op 7 uur en ben er vaak om 6 uur/ half 7 uit ivm met dochter die geen uitslaper is haha (is eigenlijk niet grappig ).
ik werk voornamelijk de middagen/avonden, ik sta op als mijn dochter wakker is, zij is mijn wekker en meestal is dat rond half 8. als ik een hele dag moet werken zet ik de wekker dan staan we om 6.45 uur op en moeten we 7.45 uur de deur uit naar de gastouder en door naar het werk.
hier gaat geen wakker, word vaak pas wakker van de kinderen, dus dat varieerd van 6 tot 9u maar vaak ben ik er niet voor 8u uit en dan duurt het nog uren voor ik wakker ben
Om 6.15 gaat de wekker en tussen 6.15 en 6.30 ga ik m'n bed met pijn en moeite uit. Als een razende Roeland was ik mezelf, kleed ik me aan, voorzie mezelf van de nodige make-up en doe mijn haar. Rond 7.30 haal ik Isabella uit bed. Rond 8.00 ben ik dan bij de oppas of kdv en daarna naar het werk waar ik om 8.30 moet zijn. Als Isabella naar opa en oma gaat, krijgt zij daar haar ontbijt en als zij naar het kdv gaat, doe ik dit zelf. Op dagen dat ik thuis ben, ga ik m'n bed uit als ze zelf wakker wordt. Dus...
Het ligt eraan welke dag het is, maar als ik moet werken gaat mijn wekker om 6 uur. Mezelf en de kindjes wassen! aankleden en eten en dan probeer ik rond half 8 de deur uit te gaan om Tygo naar het kdv te brengen want daarna moet ik de file in om naar mijn werk te komen.
Ben nu nog thuis, ga eruit als de eerste, vaak de oudste, wakker wordt. Varieert van 7 tot 9uur. Straks ga ik werken, op maandag gaan ze naar kdv. Dan is het 6uur opstaan, wij in de kleren, oudste wakker maken en aan tafel. Rond half 7 de jongste een flesje en kw. voor 7 in de auto. We moeten nog een half uurtje rijden, dus 'wakker wordt tijd', heerlijk! De andere dagen zijn de oma's hier, dus blijven ze lekker liggen of lekker in pyama tot oma er is.
Ik sta 4 ochtenden in de week om 5.40u op. Ik moet dan om half 8 in de auto zitten richting kdv.. In de tussentijd kleed ik mijzelf en onze 2 kids aan, en zorg ik dat we allemaal gegeten hebben (de jongste de fles)
onze oudste dochter maakt ons altijd wakker.... haha... op de dagen dat mijn dochters naar de psz gaan sta ik om 7 uur op... en ga gauw douchen en aankleden en daarna was, en kleed ik meteen mn meiden aan, borstel hun haren e.d. dan gaan we naar beneden en is het 7.45... dan maak ik een broodje klaar met drinken. tasjes gevuld en tegen 8.20 rijden we weg..... de dagen dat ze niet naar de psz gaan staat mijn man altijd op.... ik kom dan vaak als ik mazzel heb rond 10.00 mn bed uit en dan gaat mijn man douchen en daarna aan het werk... het weekend doen we om en om uitslapen.....
Mijn vriend gaat er sochtends altijd uit. Ik ga snachts eruit als zoontje wakker wordt. Als mijn zoontje en vriend beneden zijn sta ik ook op. Heb iets meer tijd nodig sochtends omdat ik snachts al opsta.