6.20 gaat hier de wekker, ik moet dan om half 9 op mn werk zijn, heb voor die tijd de kids naar kdv en school gebracht. vriend en ik kleden allebei een kind aan. we hoeven niet te haasten.
Ik zet mijn wekker al ruim 2 jaar niet meer en ben altijd voor 7 uur beneden. Mijn kinderen zijn niet van die uitslapertjes. Maandag hebben we ons voor het eerst verslapen in 2 jaar tijd en waren toen heel schandalig pas om 8 uur uit bed. Bij mijn werkt het om gewoon meteen uit bed te spingen want anders wordt het niks meer. B Na 2 koppen koffie kan ik er tegen aan . In het begin had ik armen te kort toen me dochter net op school zat maar had zo weer mijn rotine gevonden. Ontbijten en tasjes klaarmaken, wassen en aankleden, tanden poetsen en 8 uur naar de crèche, dan meteen door naar school en vanuit daar naar me werk waar ik 9 uur omgekleed en wel op de afdeling moet staan
De ene week gaat om 6.45 de wekker de andere week om 7.45, vriendlief gaat dan werken. Die word wakker met koffie en sigaretje, is geen ochtendmens. En ik???? Ik draai me op en slaap lekker uit tot een uur of 10. Maar ik zit dan ook in me verlof dus dan kan dat. Als ik moest werken ging hij normaal gesproken om 7.30 voor mij.Ik sta meestal op met een kop thee.
Helaas hier ook....de oudste doet trouwens ook mee hoor! Liggen we allebei in ons bed te kletsen of samen in het grote bed, en papa maar roepen: Komen jullie nou eens dat bed uit, luilakken.
Ik MOET eruit omdat mijn kinderen niet weten wat uitslapen is.. Elke morgen om 6:45 uur zit ik beneden en ik ben gewoon thuis moeder.... Ach ben er nu aan gewend
07.15 gaat mijn wekker en om 07.25 ga ik mijn bed uit. Ik kleed me aan. Ik moet fruit schillen en broodjes voor mijn zoontje voor school. Dan maak ik hem wakker kleed ik hem aan, gezichtje wassen, geef ik zijn ontbijt en intussen maak ik mijn dochter wakker voor haar flesje en dan kleed ik haar aan. Rn daarna tandenpoetsen en dan mogen we eindelijk vertrekken. Dat duurt allemaal 45 minuten. Elke dag hetzelfde.
ben ook absoluut geen ochtendmens! Kan er echt moelijk uit.. als ik om 8u moet beginnen, ga ik er om 6.45 uit, en om 7.15 rij ik weg.. had me vorige week nog verslapen , moest om 9u beginnen, me wekker ongeveer 10min van te voren afgegaan, aahh ja zo..dus ja toen weer inslaap gevallen tot 8.10 aahh dat is dan zo klote, dan ben je helemaal van slag pfff.. als we vrij zijn komen we rond half 10 eruit, onze kleine heeft onze 'slaapgewoontes' overgenomen , want is ook een uitslaper.
tussen 8.00 en 9.00 afhankelijk van hoelaat zoonlief wakker wordt. Ik heb moeite met opstaan, maar als ik die stralende lach zie ben ik dat meteen weer vergeten.
Als ik ochtend dienst heb staat de wekker om 6.15 en om 7.15 ben ik al raport aan het lezen op mijn werk. Mijn man doet dan de kids. Gelukkig heb ik onregelmatige diensten en is het niet elke morgen zo vroeg. ik ben ook geen ochtend mens en ben voor 9.00 niet te genieten (thuis). Maar goed ik ben 's avonds dan weer niet op bed te krijgen en ga dus meestal veel te laat op bed waardoor de ochtend veel zwaarder wordt. 's middags even met de ogen dicht op de bank vind ik ook heerlijk.........
Als ik moet werken, staat de wekker op 5.45 of 6.00, afhankelijk van of ik ons zoontje weg moet brengen of niet. Ik hoef hem alleen maar wakker te maken, en breng hem dan naar mijn schoonouders. Daar eet ie wat en gaat ie nog even naar bed. Als het de dag van mijn ouders is, komt 1 van hen hier binnen zitten tot ons zoontje wakker is. Op mijn vrije dagen zet ik wel een wekker, aangezien ik én mijn zoontje geen ochtendmensen zijn. Hij slaapt ook nogal graag uit, en ligt nog graag even bij mij in bed 's ochtends. Tussen 8.00 en 9.00 wordt ie meestal wel wakker, dus hij is mijn wekker zeg maar.
Ik heb ook echt opstartproblemen, vond het heerlijk dat mijn dochter 's morgens even bij ons kwam liggen als ze wakker was. Even een half uurtje rustig wakker worden met de tv aan en dan pas uit bed. Maar dat zit er nu niet meer in nu nummer 2 geboren is, die is wakker en wil eten.. en SNEL
Ik haat ochtenden. Tegenwoordig heb ik geen opsta tijd. Ik heb geen werk. Meestal ga ik er als eerste uit voor de kids, soms mijn man, ligt aan zijn diensten. Als het kan dan doet hij het maar hij heeft meestal of de volgende avond tot s nachts gewerkt of hij moet die avond werken. Mijn kind worden tussen 6.30 en 8.30 (uitzonderlijk) wakker. Meestal eerst mijn dochter. Dan hou ik dr nog even bij mij in bed. Kan ik nog even een kwartiertje mijn ogen dicht doen. Dan naar beneden, flesje maken voor de kids en dan kan ik ff lekker een sigaretje roken buiten. Daarna smeer ik brood voor de kids en mezelf en dan ga ik op de bank zitten moet ik echt ff een half uurtje bijkomen. Als mijn dochter naar de psz moet, moeten we om 8.30 uur weg. Op maandag doet mijn man dat meestal maar op donderdag moet ik er toch echt aan geloven
Hier echt moeite met opstaan... Gelukkig slapen mijn kinderen redelijk uit als ik niet hoef te werken Ik zit nu even zonder werk, vanaf januari heb ik gelukkig weer werd. Dan zal ik rond 7:00 eruit moeten.. pff.. nou dan moet ik mezelf echt dwingen.. En kom er ook altijd veel te laat uit en moet me rothaasten 's ochtends. Nu ik niet werk slapen ze vaak tot 8:00-9:30!! Vaak worden ze pas rond 9:00 wakker.. Heerlijk!!! En dan laat ik ze vaak nog even spelen boven en rond 9:30-10:00 word ik dan pas actief
Hier een echte ochtend mens tussen 5 en 6 ben ik wakker geen wekker nodig. Op dagen dat ik vrij ben gaan we rond 7 uur naar benenden soms al eerder. Vaak is DL ook allang wakker hahah meestal half 6 a 6 uur. Hier zijn de avonden een ramp het liefst lig ik er al om 8 uur in.
Als ik moet werken sta ik rond 6.30 op en ga om 7.00u de deur uit..heb er dan geen moeite mee. Als ik vrij ben dan meestal rond een uur of 8, als Finn naar beneden wil, maar dan heb ik er wel meer moeite mee
Na mijn verlof ben ik 16 uur gaan werken erg lekker al heb ik helemaal geen opsta ritme meer... Ik werk vaak een avonddienst en als ik een ochtenddienst heb sta ik om 06.30 op maak ik mijzelf klaar en dan ga ik rond 07.00 naar mijn werk. Onze dochter hoef ik dan ook niet te verzorgen 's morgens dat doet mijn man en hij brengt haar ook naar de oppas echt zo fijn! Nooit geen gestress hier 's morgens als ik vrij ben ga ik de ene keer met mijn man uit bed (07.00) en ik blijf ook genoeg liggen tot dat Nina wakker wordt (08.30)
ik ben altijd ziekjes als is opsta zweetaanvallen misselijkheid na ong een half uur of naar frisse lucht trekt dit weer weg niet echt fijn