we maken haar iedere ochtend om 7 uur wakker, nadat ze gister om 22 uur de laatste fles heeft gehad. alleen was ze gister al om 6 uur wakker..
idem vanmorgen ook eerste flesje om 5 uur (normaal 6 uur) en terug naar bedje, vervolgens was hij om 6.15 weer wakker en toen zijn we eruit gegaan..normaal om 7 uur/ half 8 wakker gelukkig ik dacht al dat ik de enige baby had die zo vroeg opstaat!
Ik maak Jasmijn tussen half acht en acht uur wakker. We hebben haar een keer laten liggen en toen kwam ze pas om half 10. Gevolg was dat ze maar op 4 voedingen zat die dag. Dus nu maak ik haar ook echt wakker. Het valt niet mee, want ze slaapt echt heel diep. Hopelijk is ze als ze wat groter is nog steeds zo'n slaapkoppie!
tussen 6.00-7.00 maar na zijn fles gaat ie mooi weer naar bed met een speelgoeddingetje, dan speelt ie vaak nog even en slaapt vaak alsnog door tot 8.30-9.00, kan mama ook nog even bijslapen
Ooh wat slapen de meeste kindjes hier lang! Hier altijd tussen 06.00 en 07.00 en met veel geluk soms 07.30 uur. Maar nog nooit later. Wie weet komt dat nog!
Wat zijn jullie kindjes allemaal uitslapers zeg ! Noa word tussen 6 en 7 wakker! Uitslapen is er hier niet meer bij. Doe er een "moord" voor om weer eens te kunnen slapen tot een uur of 10 in de ochtend................
Wij maken Jesper eigenlijk altijd tussen 8 en half 9 wakker....maar vandaag maakten we m pas om kwart voor 10 wakker...meneer sliep maar door....de slaapkop. Hopelijk slaapt ie als ie groter is ook nog zo goed! FIJN!
Pffft... vanmorgen was het 7.00... *valt om van de slaap* Ik moet echt wat vroeger naar bed 's avonds.. Normaal slaapt Jelle tot een uur of 8, en dat uurtje maakt een heel verschil!
hier ook om ongeveer 7.00 maar heeft dan niet meeteen honger krijgt pas 3 kwartier later de fles. Maar hoe laat geven jullie de laatste fles dan......? Ik rond 19.30.. groetjes milou
De laatste week wordt hij om ca. 6.45 uur wakker, of ik maak hem wakker om 7.00 uur. Dat komt omdat ik moet werken, anders zou ik hem nog even laten liggen. Maar ik denk dat dat niet zo lang meer zou zijn, want hij heeft toch zijn laatste fles om 23 gehad, dus ik denk dat ie wel honger heeft rond 7.00 uur. Vandaag - weekend - werd hij zelf rond 6.45 uur weer wakker.