Mijn 3 jarige speelt veel met: Hubelino (knikkerbaan voor Duplo) Lego Auto’tjes Playmobil Alles met dinosaurussen Gezelschapsspelletjes zoals boomgaardje Puzzels Bambino loco Verder grote dingen zoals een skelter, loopfiets.
Onze knul was met 3 gek op letters, verder knutselen (playmais, waterverf met waterkwast, ponsen) duplo ook wel maar langzaam minder. Daarnaast en als het aan hem ligt de hele dag spelen met mij haha, bakken, koken, tent maken, lezen. Ondertussen 4 en nog steeds dol op letters en knutselen, eigenlijk is alleen de duplo verwisseld door lego de rest is het zelfde haha Trouwens wel tip toi bij gekomen
Hier meerdere dingen, vaak in fases van een paar dagen tot hij het volgende gaat ontdekken. Hij pakt het dan na een tijdje wel weer terug. Duplo en soms ook lego Playmobil Kassa en de bijbehorende muntjes (oud geld van voor de euro) en kaartjes Klei Speelkeukentje Tip toi Loopfiets Knikkers Vrachtwagens/ tractors/ autotjes Het allerliefst gaat hij zelf op zoek naar "speelgoed". De potten en pannen/ fruitpers/ weegschaal uit mijn keuken. Buiten steentjes / kastanjes enzo verzamelen en daar dan uren allerlei spelletjes mee spelen/ experimenteren. De washandjes en handdoeken uit de badkamer. Lege dozen.
Zoontje is nu 3 jaar en 7 maanden. Keukentje en winkeltje Ballenbak Klimmen en klauteren: evenwichtsbalk, krukjes, glijbaan, turnmat etc Gereedschapskist Bunchems Playmobil Knutselen: knippen, plakken etc Kleien Spelletjes Motoriekspelletjes met kralen, pinnetjes etc
Autootjes, autootjes en autootjes. Die van Siku blijven goed. De rest is zo kapot. Hij heeft een mooie houten garage en een kleed met wegen erop. Playmobil Strijkkralen Zoekboeken Buiten: trampoline, huisje, voetbaldoeltjes
Hier gaat hij een houten treinset krijgen. Van ons de set van de Lidl. Van oma en tante de uitbreidingsets. Andere tante heeft een Ikea set tweedehands gescoord voor een paar euro. Dus dan al met al een grote verzameling zo in een keer. En mooi niet teveel andere troep. Verder is hij momenteel erg van het puzzelen. Duplo begint hij nu met het willen bouwen met het boekje. Keukentje hebben ze net gekregen, vindt hij ook geweldig.
Mijn peuter speelt niet echt graag, maar hij rommelt wel met Playmobil. Verder heeft hij een koptelefoon met luisterboeken om te luisteren, die luistert hij graag. Hij doet ook graag politiekleren of brandweerkleren aan.