Overstappen van Puckababy naar Pacco?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantal29, Jul 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Sinds een paar weken gebruiken wij de puckababy met op zich wel goed resultaat. Het enige is dat onze kleine spruit hierin nog haar armen kan bewegen en het lukt haar om haar vingers met zak en al in haar mond te stoppen. Ze wurmt zelfs iedere keer de vingers van 1 handje uit het nekgat. Daarbij "gooit" ze zichzelf met zak en al door haar bedje hihi. Nu heb ik haar zelf al een keer ingebakerd in een gewone doek en ik merk dat ze daar nog beter op reageert. Nu twijfel ik om over te stappen van de puckababy naar de pacco. Of moeten we haar dat beetje bewegingsvrijheid gewoon lekker laten?

2. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    hoi, Luca deed ook altijd zijn handen omhoog door het halsopening. En dan ging hij lekker sabbelen en viel in slaap. Ik vond zo,n natte halsopening geen probleem. Verder bleef hij wel rustig liggen. Als jij denkt dat het goed is zo voor haar, dan moet je het zo laten. Als je denkt dat het andere beter is moet je veranderen. Als je dochtertje goed slaapt is er geen probleem toch? Luca maakte zichzelf niet wakker met zijn vrijgekomen handje. Dus vond ik het prima zo.

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Hier ook een jongetje die zijn hand door de halsopening doet. Hij sabbelt dan lekker op zijn handje:D. Eerst was hij strak ingebakerd, maar daar kon hij niet meer tegen. Hij werd er haast agressief van dat hij zich niet kon bewegen. Het was zo erg, dat hij er zelfs uit kwam:$. Eerst zijn handje omhoog door de halsopening, net zo lang wurmen tot zijn hele arm eruit was. Daarna verder lopen wurmen en toen 2 armen eruit. En huilen maar... Slapen was er da niet meer bij.
    Dus als ze wel gewoon kan slapen met wat ruimte, zou ik het lekker zo laten.

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    Milan kan ook zijn armpjes bewegen in de puckababy en wringt zijn handje door de halsopening. Echter hij slaapt goed met de puckababy, slaat zichzelf niet meer wakker. Hij ligt ook altijd met zijn armpjes naast zich, maar dan naar achter toe. Gelukkig heeft hij deze vrijheid nog met de puckababy.

Zolang je meisje goed slaapt, zou ik het ook zo laten. Waarom dan eigenlijk overstappen naar strakker inbakeren.

Share This Page