Hoi allemaal, Na ruim 3,5 jaar proberen zwanger te raken gaan wij deze maand starten met het IUI traject. Zijn er meer vrouwen die in het zelfde schuitje zitten? Ik moet nu beginnen met ovitrelle. Elke dag prikken..... Gelukkig zit mijn zus in de verpleging en wil zij mij helpen. Maar ik ben bang voor de bijwerkingen. Graag zou ik ervaringen willen horen van vrouwen in het zelfde schuitje of zijn geweest. Wie lopen er ook nu in de VU? Groetjes marretje
Hi, Niet helemaal hetzelfde schuitje, wel iui met hormonen, fostimon en Pregnyl. Heb weinig last vd bijwerkingen deze keer. Wat hoofdpijn, oh en ook wel wat vocht vasthouden. Vorige keer best last gehad van de Pregnyl. Nu helemaal niet. Succes, het is even wennen, maar wel goed te doen. Hopelijk gauw zwanger!
Wij hebben net onze eerste IUI gehad deze maand en ik zit in de wachtperiode. Wij probeerden wel maar 1 jaar op natuurlijke wijze en bij ons is alles ok,dus voorlopig gissen naar de oorzaak. Deze IUI was zonder hormonen. Spannend!! Succes
Wij zijn deze maand ook met IUI gestart, alle onderzoeken waren goed en wij proberen sinds december 2013 zwanger te worden. Ik heb 5 dagen clomid 100 Mg gebruikt en vanavond de ovitrelle moeten zetten, heb woensdag de eerste IUI! Spannend allemaal hè? Ik had vanavond toevallig avonddienst dus kon een collega voor mij de prik zetten, ik vind het heel naar om zelf te prikken terwijl ik verpleegkundige ben en op de verloskamers werk...
Hortensia89 , dat zei mijn zus nou ook! Zij zag het mij doen vanavond en ze zei: dit is echt heel raar! Ook al prikt zij (klinkt raar) heel graag! Sammeke, jammer..... Houd vol he!!!! Misschien toch ook hormonen proberen?? De VU zegt dat de uitkomst vergroot. Groetjes marretje
Hoe ging het prikken Marretje? Viel het mee? Wij hebben vanmorgen onze 1e IUI gehad, viel allemaal heel erg mee, eigenlijk helemaal geen last gehad. Marretje ik stuur je even een persoonlijk berichtje. Succes meiden!