Opstarten fertiliteit > corona

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Gliss, 20 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oj89

    oj89 Actief lid

    13 dec 2015
    477
    379
    63
    Zijn jullie eral overuit of je gaat starten?

    Ik heb nog steeds niets gehoord. Ben toch wel benieuwd hoe ze selecteren wie er mag starten en wie niet
     
  2. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Isala Zwolle start ook langzaam weer op met cryo terugplaatsingen, wij staan op de lijst om te mogen starten met de nieuwe menstruatie. Die verwacht ik rond 30 juli, en dan rond week 34 de terugplaatsing.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  3. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik hoorde vandaag in het VU dat ze weer (bijna) op 100% capaciteit zitten. Ook puncties worden weer uitgevoerd. Ze hebben nu ook een extra punctie kamer.

    zelf vandaag weer 1e tp gehad. Wordt weer spannende week....
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ow echt dat zou super fijn zijn!
    Vraagje omdat jij ook bij het Vu zit.
    Hoe doen ze het voor de terugplaatsing. Moet je dan steeds naar het zh toe zodat ze je vruchtbare dagen kunnen vinden voor de terugplaatsing te kunnen plannen? Of moet jij ovulatie testen hier voor gebruiken? En vanaf wanneer moet je dan langs zh of die ovulatie testen doen? Ben daar erg benieuwd naar.

    Maar wat super fijn om te lezen dat jij een tp hebt gehad nu! Nu hopen duimen op een plakker! Spannend!
     
  5. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Kijk super!
     
  6. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik moest gewoon komen voor follikel meting. Inmiddels weten ze heel goed hoe mijn cyclus zit, dus maar 1x nodig. Ik denk daardoor dat, dat voor iedereen anders is wanneer je moet komen. Ik nu op cd 10. Toen direct in avond ovitrelle gezet. Wel in Vu en savonds thuis nog ovulatie test gedaan, maar nog niet positief. Dus prik gezet.

    Ik heb wel gevraagd of ze het ook doen op basis van ovulatie test. Eventuele volgende cyclus ben ik namelijk mogelijk op vakantie tijdens eisprong. Ze vertelde dat je dat wel moet aangeven, maar in principe wel kan. Maar ze gaf ook aan dat ik waarschijnlijk niet direct weer aan de beurt ben. Dat denk ik ook niet, maar ik weet wel dat als ik me aanmeld (wat ik alleen zou doen als ik ook echt kan) dan krijg ik extra streepje voor een volgende keer als ik weer mee wil doen (omdat ik dan een keer niet mee mocht doen). Dus gewoon calculatie van mij.

    maar hopen natuurlijk dat het niet nodig is....

    Jij nog helemaal niets gehoord?
     
  7. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw

    Hey! Bedankt voor je reactie!
    Nee wij hebben nog steeds helemaal niks gehoord.
    Ik las wel dat ze nu bij het Vu voor 100% aan de slag gaan weer.
    Ik heb nog met mijn vriend erover gehad om helemaal naar het Vu over te stappen. Maar mijn vriend wil het zo houden zoals het is.

    Ik word nu ongeveer 4 dagen voor we op vakantie gaan ongesteld.
    Ik zat in gedachte stel dat ik dan wel ineens voor een cryo terugplaatsing kan gaan. We zijn dan twee weken weg. Dan kunnen we die terugplaatsing wel vergeten. Want tegen ons zij ter gooi ziekenhuis dat ze dan mijn vruchtbare dagen op gaan zoeken. Dus zal ik wel regelmatig naar ziekenhuis toe moeten. Maar goed ik heb niks nog gehoord dus ga er ook van uit dat het toch niks word deze maand sowieso.

    Oei dat is echt naar om te horen dat ze dat gezegd hebben dat je dan niet meteen weer aan de beurt bent.
     
  8. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Maar hopelijk is het meteen raak
     
    Do1981 vindt dit leuk.
  9. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    ja, nog een paar dagen in spanning......
     
  10. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Overigens heb ik vandaag de bloeduitslagen uit Duitsland gekregen. Ben echt zo blij dat ik dat heb opgestart. Het heeft me tot nu toe alleen 1x daarheen rijden gekost en heb 2 serieuze afwijkingen uit bloed gekregen. Voor 1 kan ik iets bij drogist kopen, voor ander krijg ik een recept. Alleen balen dat ik het niet net wat eerder wist, want dan had ik het nog voor deze terugplaatsing kunnen gebruiken.
     
  11. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Super spannend!!!
     
    Do1981 vindt dit leuk.
  12. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ow wauw!
    Nou meteen gebruiken je weet nooit waar het nog goed voor kan zijn.
    Zo zie je maar.
     
    Do1981 vindt dit leuk.
  13. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    ja, 1e vandaag al op. Maar andere moest ik bestellen. Dus komt over paar dagen.

    vrees dat het geen zin meer heeft. Zit nu 3 dagen na tp, hele dag al menstruatie krampen. Had ik vorige maand precies zo op deze dag. Het kan evt van de utro komen, maar waarom heb ik dat dan opeens nu en niet eerder. Het hoeft nog niets te betekenen, maar geloof er totaal niet meer in. Vanmorgen wel blanco test, dus ovitrelle is er uit.

    En dan volgende maand vakantie/ ben ik toch niet aan de beurt. Dus ben je weer 2 maanden verder.

    Ik vind het trouwens echt raar dat je nog steeds niets hebt gehoord. Vu draait weer volledig. Hoezo heb je dan nog niets gehoord?
     
  14. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Vandaag ongesteld geworden en meteen weer het ziekenhuis bericht.
    Helaas mag ik nog steeds niet starten.
    Echt vreselijk.. :(
    Ze hebben ook nog is zomervakantie.
    Ze had mij terug bericht met erin wij zijn ook even twee weken dicht.
    Vanaf 10 aug zijn ze weer bereikbaar.
    Tjonge ook dat nog..
    Snap dat die mensen ook op vakantie willen maar jeetje nog meer wachten.
    En wanneer ik nou is mag starten niemand die het weet!
    Ik word hier nu toch wel heel verdrietig van!
    :cry:
    We hadden onze zin gezet om in maart te starten.
    We zitten nu al in juli en ook deze maand word hem niet.
    Nog even en we zitten al een half jaar te wachten op niks!
    :cry:
     
  15. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Oh wat ontzettend verdrietig nieuws! Wat vervelende tijden zo met de corona, steeds maar die onzekerheid wanneer je weer verder mag. Hopelijk ben je volgende maand dan echt aan de beurt. Wil je veel sterkte wensen!
     
  16. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    oh wat irritant zeg. Het is niet alsof het vu op vakantie is ook. Heel veel sterkte!

    bij mij is 1e terugplaatsing (na Corona) mislukt. Ga nu maand overslaan ivm vakantie. Daarna weer aanmelden.

    heb met nieuwe medicatie die ik sinds paar dagen gebruik wel weer goede hoop.
     
  17. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Dank je wel!
    Ja hoop zo dat we dan de eerst volgende ongesteldheid nou toch wel een go krijgen. We hebben al zo lang gewacht.


    He wat naar om te lezen dat jou 1e poging nu na de Corona mislukt is. :(
    Nu maar lekker de volgende keer van je vakantie genieten.
    En hopen dat je erna meteen weer door mag voor een nieuwe poging.
     
    PinkLady88 en Do1981 vinden dit leuk.
  18. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    ja, hoop ik ook. Ik krijg daar echt nog het meeste stress van in dit hele proces. Als je dan niet mee mag doen ben je weer een maand verder.

    heb je nou nog niks gehoord? Communiceren ze überhaupt wel?
     
  19. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey ik heb nog steeds niks gehoord.
    Mijn vriend heeft wel gelezen dat dat ziekenhuis ook weer 100% gaat draaien. Dus hoop zo dat we de eerst volgende keer mogen starten.
    Maar ja we hebben nog steeds niks gehoord pfff vreselijk gewoon.
    En nog erger de Corona begint overal weer behoorlijk op te spelen.
    Ik ben zo vreselijk bang dat ze daar door straks weer de boel dicht gooien.
    En dan nog langer wachten?!
    Vreselijk...
     
  20. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik ben er ook bang voor. Wel echt heel onprofessioneel dat het nog steeds niet duidelijk is hoe en wat ik jouw ziekenhuis
     

Deel Deze Pagina