Lees net inderdaad dat de grens minstens tot 8 juni gesloten blijft. Maar met goede reden (werk, ziekenhuisbezoek, etc) mag je de grens wel over. Als Gent opstart voor Nederlandse patiënten zullen we wel een formulier krijgen (zoals C&C ook doet) om de grens over te mogen.
Ja idd, gelukkig, ik maakte me er al druk om haha. Ik zit in Brussel en daar is helaas nog niet bekend wanneer en op welke manier ze gaan starten. Ik vermoed dat ik niet bij de eerste lichting zit, dus ik hou rekening met een tijdje wachten..
Rot hè die wachttijd! In Gent zijn ze opgestart voor 40+ en lage amh en met vrouwen met ernstige klachten als endo. Ben zelf 40 en hoop toch snel verder te mogen!
Ja ik vind het nu wel pittig worden. We wachten al zo lang... wij hebben ook nog 2 cryo’s liggen, dus dat is wel een fijn idee. Geen hele nieuwe poging gelukkig. Ik hoop voor je dat je snel mag! Ik verwacht in Brussel ook wel zo’n soort rangorde. Ik heb wel endo maar weinig klachten, dus ik denk dat ik moet wachten.
NOS: antal IC opnames begint richting de 700 te gaan, de gewenste grens, en sneller dan verwacht. Ze hopen de reguliere zorg sneller weer op te kunnen pakken dan eerder werd verwacht . Kijk dat zou mooi zijn
Ook al wordt de reguliere zorg opgestart, de maatregelen blijven.. wat betekent dat ze minder véél patiënten kunnen zien dan gebruikelijk. Ik ga er dus niet van uit "gewoon" meteen verder te gaan waar we gebleven waren...
Dat denk ik ook niet idd. Maar hopelijk kunnen de lopende trajecten weer opgepakt worden en daarna ook de nieuwe
Wij hebben in februari gehoord te gaan starten met IUI. Was wel een wachttijd van 2/3 maanden. Nu ben ik afgelopen woensdag gebeld dat gisteren moest komen voor een spuitinstructie. Ik moet mailen als ik mijn menstruatie heb. Dan wordt er gekeken of ik al kan starten of dat iemand anders mag. Sws hebben degene die al in het traject zitten voorrang. Maar van ons ziekenhuis dus goed nieuws dat ze het nu al aan het oppakken zijn.
@Iemand1991. Fijn dat jou ziekenhuis de behandelingen voorzichtig weer oppakt. Zeker goed nieuws hoor, in welk ziekenhuis loop jij?
Ons ziekenhuis is ook gestart, heel fijn. Ik mag alleen deze cyclus nog niet voor de cryo. Hopelijk volgende wel.
Wat een positieve geluiden. Hoop echt dat ik derde week van mei als ik weer bel (bij menstrustie) er ook goed nieuws is
Ik vind het doodeng om IUI te starten. Ik ben ook echt helemaal van de rel sinds donderdag (vrijdag voor het eerst geprikt om te oefenen). Ik heb er een flinke blauwe plek van. Als ik straks 14 dagen achter elkaar moet prikken heb ik geen buik meer over. Ik twijfel echt heel erg of ik dit wil. In de 2 jaar dat we proberen nooit emotioneel geweest dat het niet lukte. Nu wel heel emotioneel over dit traject.
Komt goed meis! Je raakt gewend aan het prikken en wordt er handiger in. Ik heb soms wel een blauwe plek en soms niet. Vooral goed recht insteken (hoe sneller hoe beter/minder pijnlijk), dat helpt. En ik doe het ietsje hoger, wat meer richting de navel (daar zit iets meer huidvet dan wat lager). Emoties horen erbij, het is ook niet niks. Je wilde hier helemaal niet zijn! En als je echt niet wil, je kan altijd stoppen. Niks moet.
En arniflor voor de blauwe plekken Ik kan niet precies zien waar je navel zit, maar je moet echt in het gebied rondom prikken.
Hoi ik zit hier stiekem mee te lezen. Ik zit ook te wachten tot ons ziekenhuis het weer oppakt. Helaas nog niks gehoord. Moet wel steeds mijn eerste menstruatie dag doorgeven elke maand. Als ze gaan op starten dan brengen ze mij op de hoogte. Ik zit bij ziekenhuis Ter Gooi en deze werkt samen met ziekenhuis VUmc Amsterdam. Phoe wachten duurt zo vreselijk lang.. Jullie allemaal ook sterkte met wachten! Maar ik lees ook goede berichten dat ze bij sommige ziekenhuizen het dus weer gaan oppakken. Super tof! Voor de mensen die weer groen licht hebben gekregen heel veel succes!