Toen ik een 1e kindje wilde, kreeg ik te horen dat ik pcos heb, en maar 5 % kans heb om natuurlijk zwanger te raken! Na 1,5 jaar is het toch gelukt en ben ik moeder geworden van een prachtige meid, die nu bijna 3 jaar is. Vandaag heb ik getest omdat ik me de laatste tijd anders voelde ik had stemmingwisselingen, hoofdpijn, vaak heel moe, en wat blijkt ik ben op natuurlijke wijze zwanger geraakt!! Ik ben nu echt heeeeeel erg blij natuurlijk de test gaf aan dat ik meer dan 5 a 6 weken zwanger ben, zelf denk ik aan 12 weken want ik voel het kindje al schoppen, en draaien... morgen ga ik een afspraak maken voor controle , ik ben reuze benieuwd! Dus iedereen met pcos het kan dus wel!!! Ik heb altijd geroepen dat het niet kan, en nu sta ik met mijn mond vol tanden, ik heb gehuild van blijschap, dit kindje is zoooo welkom! Voor iedereen die probeert zwanger te raken, ik hoop dat het snel lukt bij jullie! groetjes patricia xxx
Gefeliciteerd! Ik heb ook pcos en het is bij mij altijd nog vrij snel gelukt wel met medicijnen maar toch...
Wauw, gefeliciteerd zeg! Dan ben je toch wel een behoorlijke uitzondering als ze je maar 5% kans gaven hoor. Echt geweldig, dat moet gewoon zo zijn! Ikzelf ben iets langer dan een jaar niet ongesteld geweest, jij dan wel af en toe neem ik aan? Totaal geen eisprong dus dan wordt het wel erg moeilijk Succes met de echo, 12 weken al zou wel super zijn, dat schiet lekker op dan! Geniet!
ik ben al vanaf oktober 2011 niet meer ongesteld geweest, dus dat is al bijna een jaar niet maar je ziet het , de wonderen zijn de wereld nog niet uit
ik had dit nooit verwacht, ik heb staan huilen , ik ben zoooo blij! Ik gun dit iedereen, ik hoop dat de mensen met pcos snel zwanger zullen zijn
hoi wat sepciaal en leuk. gefeliciteerd maar 12 weken is toch ook heel vroeg om het te voelen schoppen en draaien of heb ik het nu verkeerd. misschien ben je al veel verder. 12 weken lijkt me niet heel sterk genoeg om te schoppen. maar misschen heb ik het wel verkeerd hoor
Gefeliciteerd meid! Geweldig! Ook ik ben spontaan zwanger geraakt en ook ik had al ruim een jaar geen menstruatie uit mezelf gehad! Ik kwam er achter toen ik m'n urine liet controleren op blaasontsteking. Geniet van je zwangerschap!
Wat leuk! Ben benieuwd hoe ver je bent! Als je het kindje al voelt, zal het best al eens een stukkie verder kunnen zijn.