Zouden jullie het nog verwarmd in de pasta eten!! Ik ben zwanger en het s zo gezond voor mij en de baby maar weet niet hoe strict je de datum moet hanteren ivm vacuüm verpakt. Wat denken of weten jullie?
Ik zou het juist niet eten als je zwanger bent. Vacuum verpakte gerookte zalm mag zowiso niet als je zwanger bent. Laat staan dat ie over de datum is. Weg gooien en verse zalm bij de visboer kopen zou ik zeggen
Ik zou het niet meer eten, helemaal niet als ik zwanger was. (ben wel een beetje een zeikerd wat dat betreft dus dat zegt ook niet alles)
Waarschijnlijk staat er "te gebruiken tot" op , daarbij wordt het ten zeerste afgeraden om het product nog te eten na de datum omdat de bacterien heel snel kunnen vermenigvuldigen. Gewoon nieuwe halen
Ik zou even een hapje aan je man geven en laten proeven. Meestal ruik je meteen als het niet meer goed is, maar als je man zich wil opofferen en het is ook nog eens gaar, dan kun je het wel eten. Met dat vacuum verpakte hoef je geen rekening te houden als je het verwarmt.
Ik zou het echt niet doen, er staat niet voor niets een datum op. Zeker als ik zwanger zou zijn dan helemaal niet. Ik eet nooit wat over de datum is.
Absoluut niet! Met andere producten ben ik niet zo´n zeikerd, maar met voorverpakte zalm zou ik dat zeker niet doen. Ik eet sowieso geen voorverpakte gerookte zalm als ik zwanger ben.
Als je een kat in huis hebt zou ik die een stukje laten proeven. Als die het niet hoeft dan weet je genoeg. Moet je wel een kat in huis hebben natuurlijk. Een vriendin van me test zo ook wel eens vlees of vis als ze twijfelt. (Dit is dus een serieus antwoord ook al lijkt het grappig)
Ik zou het niet eten als ik zwanger was maar zou het ook niet eten als ik niet zwanger was, ze zetten er niet zomaar op dat het tot een bepaalde tijd goed is
Ik zag toevallig gisteren op onze vacuum verpakte zalm staan dat er op staat "Ten minste houdbaar tot" en niet "niet te gebruiken na" oid. Bij dat eerst genoemde kun je het prima eten (verwarmd indien zwanger!) als de termijn net verstreken is, ze kunnen alleen dan de beste kwaliteit niet meer garanderen. Het betekent niet dat het na deze datum niet meer goed is..
Gezien je zwangerschap zou ik het risico niet nemen. Gewoon een nieuw pakje kopen . In een ander geval zou ik het verwarmd nog wel eten, maar straks zit je de hele avond in de stress omdat die zalm misschien toch wel niet meer helemaal goed was....dat is het niet waard
zo ie zo mag zalm die vacuumverpakt is niet tijdens de zwangerschap. en ten tweede hij is over datum dus zou hem maar gewoon weg gooien.....
ik ben ook absoluut geen zeikerd met eten, als het goed ruikt en proeft eet ik het altijd wel. Maar als ik zwanger ben eet ik niks wat over de datum is, better safe than sorry!
dat klopt en dat weet ik maar als het dan ook nog overtijd is zou ik het gewoon niet doen... mischien komt het wel omdat ik een koks dochter ben en bij ons thuis alles voor de datum op was en ging het overtijd gelijk weg ging