Ik had het al ergens tussendoor gevraagd, maar dat topic gaat eigenlijk ergens anders over, dus vandaar maar even zo. Ik lees af en toe dat men na het klussen een tampon gebruiken om alles binnen te houden, zeg maar. Is dit niet gevaarlijk ivm de tamponziekte? Ik heb altijd geleerd, niet meer ongesteld, geen tampon meer gebruiken!
Echt? meen je dat, zijn er mensen die dat doen? Dat is dus echt nergens voor nodig! De gezonde zwemmertjes zijn al lang ver genoeg aan het zwemmen en ja er zijn er nog een hele hoop die achterblijven maar dat maakt echt niet uit, Van die miljoenen die er vrij komen is er echt maar eentje nodig die ver genoeg zwemt en daar zijn echt meer dan genoeg kandidaten voor. Kijk naar mij, is zat iedere keer binnen de 2min op de wc om geen blaasontsteking te krijgen. Hebben het gewoon netjes om de 2 dagen gedaan zonder gekke dingen als tampons en kussen onder de billen et voila, bij de eerste ronde gewoon raak!
lijkt mij ook overdreven inderdaad en denk ik compleet overbodig, maarja als je graag wilt, doe je je "gekke" dingen, mij lijkt het ook niet lekker fris OOK tijdens je ongesteldheid moet je oppassen niet langer dan 2-3 uur erin houden was geloof ik de regel, ik gebruik ze zelf nooit eigenlijk, vind het niet zo'n lekker idee...
2-3 uur? Wat is dat voor onzin! Je mag een tampon bij een normale ongesteldheid 5 tot 8 uur inhouden!
volgens mij doen mensen het meer omdat er altijd nog wat uit blijft lopen en dat is onhandig als je moet werken of ergens heen gaat
Ik deed het ook wel eens, alleen als ik bijv. na het klussen ergens heen moest, dan loopt tenminste niet alles er uit als je op je fietsje of op school zit.
deze quote komt van : http://www.planet.nl/planet/show/id=750 ... /sc=dba52f moet er niet aan denken 5-8 uur dat vind ik echt een vies idee, mijn beste vriendin heeft de tamponziekte gehad die deed het dus om de 4-5 uur vervangen, ook beste flinke medicatie die je daar voor krijgt trouwens. Maar goed nogal off topic dus ga ik weer terug op de vraag. Het is nergens voor nodig...
Geef ponyville helemaal gelijk! Ik ververste ook steeds om de 3u (max), vond het anders gewoon vies worden! En voor zwanger te worden maakt het echt helemaal niets uit, volgens mij gaat je kans daar helemaal niet mee naar omhoog! Gewoon bakkerspraatjes...
Vreemd.. Ik heb de bijsluiter van mijn tampons erbij gepakt en daar staat echt 5-8. Ik verwissel hem zelf om de 4 tot 5 uur.. maar in de nacht blijft ie gewoon zitten hoor..