Sinds vorig jaar verf ik mijn haar omdat ik al grijs begin te worden helaas . Maar nu vroeg ik me af of dit ook kwaad kan als je zwanger bent. Verven jullie gewoon je haar. Zit te denken misschien te wachten tot de 12 weken voorbij zijn.
Kan gewoon hoor! Ik heb niks erover kunnen vinden dat het schadelijk zou zijn. Blonderen wel af te raden. Mijn haar is paars/roze/rood dus ik verf het ook gewoon anders ziet het er nogal vreemd uit met uitgroei
Kan inderdaad gewoon! Hier verf ik ze ook nog steeds. Je hebt wel kans dat je kleur misschien iets anders uit kan pakken, maar dat is mij nog nooit gebeurd.
Je kan het gewoon verven hoor. Het enige is dat je door je hormonen de kleur iets anders kan uitvallen maar dat hoeft niet. Zelf nu maar 1x gehad dat de kleur net iets anders pakte dan ik wou. De haarverf komt niet in de bloedbaan dus kan absoluut geen kwaad (zelf kapster geweest). Je kan met een gerust hart je haar verven.
Het gaat bij mijn weten ook niet om het huidcontact met de verf, maar de chemische 'dampen' die je inademt. Net zoals met muur verven zeg maar. Het kan toch geen kwaad om te bekijken welke stoffen in de verf zitten.
Ik heb het vorig jaar aan de gynaecoloog gevraagd, en zij zei dat het mag, zolang je geen kleurig met ammoniak gebruikt.
nooit wachten met kleuren hahaha! ik zei het ook ik ga wachten tot de 12 weken , toen zei ik ik ga wachten tot de volgende echo , en ben nu 22 weken en zit nog met een serieuze uitgroei haha ik denk het wel eind van de maand te kleuren , wel zonder amoniak